Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Training software development services (Испания - Тендер #44013059)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Dirección de la Fundación de la Universidad Autónoma de Madrid
Номер конкурса: 44013059
Дата публикации: 24-07-2023
Сумма контракта: 133 911 632 (Российский рубль) Цена оригинальная: 2 268 595 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023071920230817 23:59OtherContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderEducation01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Dirección de la Fundación de la Universidad Autónoma de Madrid
      Einstein, 13 Pabellón C - 2ª pl.
      Madrid
      28049
      Spain
      Telephone: +34 914978728
      E-mail: procesodeseleccionproveedor@fuam.es
      Fax: +34 914978737
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detalle_licitacion&idEvl=JEqyBAQMXpZLAIVZdUs8KA%3D%3D
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Other type: Otras Entidades del Sector Público
    5. Main activity:
      Education
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Servicio de consultoría, desarrollo y mantenimiento de recursos digitales docentes.

        Reference number: SE 08- 2023
      2. Main CPV code:
        72212931
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Servicio de consultoría, desarrollo y mantenimiento de recursos digitales docentes.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 2 268 595.04 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        72212460, 72316000, 73200000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Einstein 15. Madrid. 28049

      4. Description of the procurement:

        Servicio de consultoría, desarrollo y mantenimiento de recursos digitales docentes.

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Consultoría tecnológica / Weighting: 5
        Quality criterion - Name: Diseño de los contenidos de los cuadros de mando / Weighting: 2
        Quality criterion - Name: Mantenimiento evolutivo / Weighting: 8
        Quality criterion - Name: Repositorio analítico: motores analíticos basados en IA / Weighting: 18
        Quality criterion - Name: Repositorio de datos para el sistema de gestión de usuario y datos / Weighting: 7
        Cost criterion - Weighting: 11
        Cost criterion - Weighting: 19
        Cost criterion - Weighting: 10
        Cost criterion - Weighting: 20
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 2 268 595.04 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2023-10-04
        End: 2025-12-31
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        No se contempla posibilidad de prórroga.

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        No se contempla posibilidad de prórroga.

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Capacidad de obrar

        No prohibición para contratar

        Para las empresas extranjeras, declaración de sometimiento a la legislación española.

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Cifra anual de negocio

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - Otros

        - Otros

        - Otros

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Consideraciones de tipo social. Descripción: El adjudicatario deberá tener un número mínimo de contratos laborales indefinidos del 70% del total de la plantilla durante los últimos tres (3) años Esta medida favorece la estabilidad en el empleo

        Sometimiento del contratista a la normativa de protección de datos. Descripción: El licitador deberá acreditar sus sistemas de seguridad en cumplimento de la normativa europea de protección de datos

        Consideraciones de tipo medioambiental. Descripción: El licitador deberá acreditar que ejerce su actividad con respeto al medioambiente

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-08-17
      Local time: 23:59
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-08-25
      Local time: 12:30
      Place:

      Fundación de la UAM.

      Datos de Dirección:

      Calle: medios electŕonicos.

      CP: 28049

      Población: Madrid

      País: España

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Descripción: Se celebrará mediante medios electrónicos

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      Descripción: Se celebrará mediante medios electrónicos

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal administativo de contratación publica de la Comunidad de Madrid
        plaz de Chamberi, n 8
        Madrid
        28010
        Spain
        Contact person: 28010
        Internet address: https://www.comunidad.madrid/transparencia/unidad-organizativa-responsable/tribunal-administrativo-contratacion-publica-comunidad-madrid
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-07-19

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru