Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Ship-launching services (Испания - Тендер #44012900)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: MARINA DE BADALONA, S.A.
Номер конкурса: 44012900
Дата публикации: 24-07-2023
Сумма контракта: 268 405 462 (Российский рубль) Цена оригинальная: 4 547 053 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023071920230907 15:00Regional or local Agency/OfficeContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderRecreation, culture and religion01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      MARINA DE BADALONA, S.A.
      Puerto deportivo y pesquero de Badalona
      Badalona
      08912
      Spain
      E-mail: ndangla@marinabadalona.cat
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://community.vortal.biz/PRODSTS/Users/Login/Index?SkinName=marinabadalona
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://community.vortal.biz/PRODSTS/Users/Login/Index?SkinName=marinabadalona
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local agency/office
    5. Main activity:
      Recreation, culture and religion
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Servicio de varada y la construcción de un foso y ampliación de varadero del Puerto Deportivo y Pesquero de Badalona.

        Reference number: 2023-73-CL-GOZT
      2. Main CPV code:
        63726610
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Servicio de varada y la construcción de un foso y ampliación de varadero del Puerto Deportivo y Pesquero de Badalona.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 4 547 053.14 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        45241000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        En el Puerto deportivo y pesquero de Badalona

      4. Description of the procurement:

        Servicio de varada y la construcción de un foso y ampliación de varadero del Puerto Deportivo y Pesquero de Badalona.

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 4 547 053.14 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 96
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Las requeridas en la clausula 9.1 del pliego de clausulas administrativas partculares.

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Las requeridas en la clausula 9.1 del pliego de clausulas administrativas partculares.

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        Las requeridas en la clausula 9.1 del pliego de clausulas administrativas partculares.

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Las establecidas en la clausula 20 del pliego de clausulas administrativas particulares.

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-09-07
      Local time: 15:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      CA, ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-09-08
      Local time: 10:00
      Place:

      No se celebrará acto público de apertura de las propuestas, de conformidad con lo dispuesto en el articulo 157.4 de la LCSP, ya que se utilizarán medios electrónicos

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be accepted
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal catalan de contratos del sector público
        Barcelona
        Spain
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-07-19

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru