Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Medical equipments (Испания - Тендер #43822186)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Gerencia Sector Sanitario de Zaragoza 3
Номер конкурса: 43822186
Дата публикации: 17-07-2023
Сумма контракта: 51 531 831 (Российский рубль) Цена оригинальная: 873 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023071220230816 14:00Regional or local authorityContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderHealth01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Gerencia Sector Sanitario de Zaragoza 3
      Avda. San Juan Bosco, 15
      Zaragoza
      50009
      Spain
      E-mail: infosalud@aragon.es
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detalle_licitacion&idEvl=2nkqlAlCx2l%2FP7lJ7Fu0SA%3D%3D
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      Health
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Suministro de un sistema de neuronavegación intraoperatoria para el Servicio de Neurocirugía del Hospital Clínico Universitario “Lozano Blesa”

        Reference number: SAS_Z3_2024_PA_065
      2. Main CPV code:
        33100000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Suministro de un sistema de neuronavegación intraoperatoria para el Servicio de Neurocirugía del Hospital Clínico Universitario “Lozano Blesa”

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 873 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Suministro de un sistema de neuronavegación intraoperatoria para el Servicio de Neurocirugía del Hospital Clínico Universitario “Lozano Blesa”

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Calidad del equipo y prestaciones / Weighting: 49
        Cost criterion - Weighting: 5
        Cost criterion - Weighting: 3
        Cost criterion - Weighting: 18
        Cost criterion - Weighting: 25
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 873 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2024-01-01
        End: 2028-12-31
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:
        Variants will be accepted: Tenders must be presented in the form of electronic catalogues or include an electronic catalogue
      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Capacidad de obrar

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Cifra anual de negocio

      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-08-16
      Local time: 14:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-09-01
      Local time: 09:30
      Place:

      Sala de Juntas HCU Lozano Blesa

      Datos de Dirección:

      Calle: Avda. San Juan Bosco, 15

      CP: 50009

      Población: Zaragoza

      País: España

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Descripción: Los asistentes deberán identificarse cuando accedan a la videoconferencia con los siguientes datos: Empresa (o iniciales) - Nombre Apellidos

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic ordering will be usedElectronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information

      Descripción: Los asistentes deberán identificarse cuando accedan a la videoconferencia con los siguientes datos: Empresa (o iniciales) - Nombre Apellidos

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Administrativo de Contratos Públicos de Aragón
        Pza. de los Sitios, 7
        Zaragoza
        50001
        Spain
        Contact person: 50001
        Internet address: https://www.aragon.es/-/tacpa
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        Tribunal Administrativo de Contratos Públicos de Aragón
        Pza. de los Sitios, 7
        Zaragoza
        50001
        Spain
        Contact person: 50001
        Internet address: https://www.aragon.es/-/tacpa
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-07-12

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    17-07-2023 Gravel, sand, crushed stone and aggregates.

    17-07-2023 Snow-clearing services.

    17-07-2023 Terminals.

    17-07-2023 Radar detectors.

    17-07-2023 Hospital beds.

    17-07-2023 Sludge treatment services.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru