Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Holsters (Испания - Тендер #43821520)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Fundación de Gestión Sanitaria del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Номер конкурса: 43821520
Дата публикации: 17-07-2023
Сумма контракта: 40 218 027 (Российский рубль) Цена оригинальная: 681 333 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023071220230829 23:59OtherContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderHealth01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Fundación de Gestión Sanitaria del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
      Sant Antoni M. Claret, 167 - Pabellón Sant Antoni planta baja
      Barcelona
      08025
      Spain
      Telephone: +34 935537621
      E-mail: contractacions@santpau.cat
      Fax: +34 935537631
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contractaciopublica.gencat.cat/perfil/fgshsp
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://contractaciopublica.gencat.cat/perfil/fgshsp
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Other type: Poder adjudicador no administración pública
    5. Main activity:
      Health
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        SUMINISTRO DE FUNDAS DE UTILLAJE

        Reference number: OBE 23/474
      2. Main CPV code:
        18925200
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Suministro de fundas de utillaje con destino a a la Fundació de Gestió Sanitària de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 681 333.42 EUR
      6. Information about lots:
        all lots
    2. Description
      1. Title:

        Lote 1 Fundas de utillaje

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        18925200
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Suministro de fundas de utillaje con destino a la Fundació de Gestió Sanitària de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Criterios evaluables mediante juicios de valor / Weighting: 50
        Quality criterion - Name: Criterios evaluables mediante fórmulas automáticas / Weighting: 4
        Price - Weighting: 46
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 597 813.42 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        Se podrá prorrogar el contrato por un plazo máximo de un (1) año.

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        Lote 2 Fundas de utillaje

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        18925200
      16. Place of performance:
      17. Description of the procurement:

        Suministro de fundas de utillaje con destino a la Fundació de Gestió Sanitària de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

      18. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Criterios evaluables mediante juicios de valor / Weighting: 50
        Quality criterion - Name: Criterios evaluables mediante fórmulas automáticas / Weighting: 4
        Price - Weighting: 46
      19. Estimated value:
        Value excluding VAT: 83 520.00 EUR
      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        Se podrá prorrogar el contrato por un plazo máximo de un (1) año.

      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: no
      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-08-29
      Local time: 23:59
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      CA, ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-08-31
      Local time: 11:00
      Place:

      Apertura Electrónica

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Català de Contractes del Sector Públic
        BARCELONA
        Spain
        Internet address: https://contractacio.gencat.cat
      2. Body responsible for mediation procedures
        No procede
        BARCELONA
        Barcelona
        Spain
        Contact person: Barcelona
      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        Tribunal Català de Contractes del Sector Públic
        Barcelona
        08005
        Spain
        Contact person: 08005
        Internet address: https://contractacio.gencat.cat
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-07-12

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    17-07-2023 Computer equipment and supplies.

    17-07-2023 Computer equipment and supplies.

    17-07-2023 Computer equipment and supplies.

    17-07-2023 Computer equipment and supplies.

    17-07-2023 Computer equipment and supplies.

    17-07-2023 Computer equipment and supplies.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru