Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Repair and maintenance services for non-electrical machinery (Испания - Тендер #43165114)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Consejo de Administración de Gestión de Infraestructuras Sanitarias del Principado de Asturias, S.A.U.
Номер конкурса: 43165114
Дата публикации: 26-06-2023
Сумма контракта: 98 871 876 (Российский рубль) Цена оригинальная: 1 674 987 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023062120230721 15:00Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Consejo de Administración de Gestión de Infraestructuras Sanitarias del Principado de Asturias, S.A.U.
      Independencia, 35
      Oviedo
      33004
      Spain
      Telephone: +34 985210276
      E-mail: contratacion@gispasa.es
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detalle_licitacion&idEvl=puavvO1egemExvMJXBMHHQ%3D%3D
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Servicio de mantenimiento de instalaciones térmicas, de fontanería y evacuación para el Hospital Universitario Central de Asturias

        Reference number: PA359/23
      2. Main CPV code:
        50531000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Servicio de mantenimiento de instalaciones térmicas, de fontanería y evacuación para el Hospital Universitario Central de Asturias

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 1 674 987.48 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        50500000, 50720000, 50730000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Servicio de mantenimiento de instalaciones térmicas, de fontanería y evacuación para el Hospital Universitario Central de Asturias

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Calidad / Weighting: 45
        Price - Weighting: 55
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 1 674 987.48 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2023-11-24
        End: 2025-01-12
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Capacidad de obrar

        No prohibición para contratar

        No estar incurso en incompatibilidades

        Cumplimiento con las obligaciones con la Seguridad Social

        Cumplimiento con las obligaciones tributarias

        Titulos habilitantes: Cláusula 6.9 PCJ

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Cifra anual de negocio

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - Trabajos realizados

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-07-21
      Local time: 15:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-08-01
      Local time: 10:00
      Place:

      Datos de Dirección:

      Calle:

      CP:

      Población:

      País:

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Descripción: El acto público se realizará por medios virtuales Para el acceso a la sala virtual se remitirá un correo electrónico a la dirección de correo que se señale en el Anexo I Solicitud de Participación

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      Descripción: El acto público se realizará por medios virtuales Para el acceso a la sala virtual se remitirá un correo electrónico a la dirección de correo que se señale en el Anexo I Solicitud de Participación

    4. Procedures for review
      1. Review body
        TRIBUNAL ADMINISTRATIVO CENTRAL DE RECURSOS CONTRACTUALES
        Avenida General Perón, Nº 38 - 8º
        Madrid
        28020
        Spain
        Contact person: 28020
        Internet address: https://www.hacienda.gob.es/es-ES/Areas%20Tematicas/Contratacion/TACRC/Paginas/Tribunal%20Administrativo%20Central%20de%20Recursos%20Contractuales.asp
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        TRIBUNAL ADMINISTRATIVO CENTRAL DE RECURSOS CONTRACTUALES
        General Peron nº 38 - 8º
        Madrid
        28020
        Spain
        Contact person: 28020
        Internet address: https://www.hacienda.gob.es/es-ES/Areas%20Tematicas/Contratacion/TACRC/Paginas/Tribunal%20Administrativo%20Central%20de%20Recursos%20Contractuales.asp
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-21

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    26-06-2023 Data analysis services.

    26-06-2023 Siteworks.

    26-06-2023 Tutorial services.

    26-06-2023 Technical inspection services.

    26-06-2023 Technical inspection services.

    26-06-2023 Metalworking.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru