Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Laboratory reagents (Испания - Тендер #43033571)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Departamento de Salud Alicante. Dirección Económica-Gerencia
Номер конкурса: 43033571
Дата публикации: 22-06-2023
Сумма контракта: 196 888 607 (Российский рубль) Цена оригинальная: 3 335 487 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023061920230718 23:59Regional or local authorityContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderHealth01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Departamento de Salud Alicante. Dirección Económica-Gerencia
      Avda. Pintor Baeza, 12
      Alicante
      03010
      Spain
      Telephone: +34 965933739
      E-mail: valles_sil@gva.es
      Fax: +34 965933094
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detalle_licitacion&idEvl=RRQBnxbr1U%2BExvMJXBMHHQ%3D%3D
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      Health
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Suministro continuado de material fungible, reactivos y equip. Para realización de técnicas histoquímicas, inmunohistoquímicas, farmacodiagnóstico, hibridación in situ por inmunofluorescencia y digitalización de preparaciones, e implantación de sistema de trazabilidad de todo el proceso diagnóstico en el Sº de Anatomía Patológica del Hospital Gral Univ. Dr. Balmis.

        Reference number: PA 369/2023
      2. Main CPV code:
        33696500
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Suministro continuado de material fungible, reactivos y equip. Para realización de técnicas histoquímicas, inmunohistoquímicas, farmacodiagnóstico, hibridación in situ por inmunofluorescencia y digitalización de preparaciones, e implantación de sistema de trazabilidad de todo el proceso diagnóstico en el Sº de Anatomía Patológica del Hospital Gral Univ. Dr. Balmis.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 3 335 486.64 EUR
      6. Information about lots:
        maximum number of lots: 2
    2. Description
      1. Title:

        LOTE 1: pocesamiento de tejidos, hematoxilina-eosina, papanicolau, inmunohistoquímica general, HIS, inmunofluorescencia, FISH digitalización y trazabilidad

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        33696500
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        LOTE 1: pocesamiento de tejidos, hematoxilina-eosina, papanicolau, inmunohistoquímica general, HIS, inmunofluorescencia, FISH digitalización y trazabilidad

      5. Award criteria:
        Cost criterion - Weighting: 70
        Cost criterion - Weighting: 30
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 1 978 654.50 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        LOTE 2: histoquímica e IHQ para cáncer de mama y pulmón y farmacodiagnóstico

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        33696500
      16. Place of performance:
      17. Description of the procurement:

        LOTE 2: histoquímica e IHQ para cáncer de mama y pulmón y farmacodiagnóstico

      18. Award criteria:
        Cost criterion - Weighting: 70
        Cost criterion - Weighting: 30
      19. Estimated value:
        Value excluding VAT: 800 917.70 EUR
      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: no
      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: no
      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        No prohibición para contratar

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Cifra anual de negocio

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - Trabajos realizados

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-07-18
      Local time: 23:59
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      CA, ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-08-11
      Local time: 10:00
      Place:

      Alicante

      Datos de Dirección:

      Calle: Avda. Pintor Baeza 12

      CP: 00000

      Población: Alicante

      País: España

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Descripción:

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic ordering will be usedElectronic invoicing will be accepted
    3. Additional information

      Descripción:

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Administrativo Central de Recursos Contractuales
        Avda. General Perón, 38 planta 8
        Madrid
        28020
        Spain
        Contact person: 28020
        Internet address: https://www.hacienda.gob.es/es-ES/Areas%20Tematicas/Contratacion/TACRC/Paginas/Tribunal%20Administrativo%20Central%20de%20Recursos%20Contractuales.asp
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        Tribunal Administrativo Central de Recursos Contractuales
        Avenida General Perón, 38 planta 8
        Madrid
        28020
        Spain
        Contact person: 28020
        Internet address: https://www.hacienda.gob.es/es-ES/Areas%20Tematicas/Contratacion/TACRC/Paginas/Tribunal%20Administrativo%20Central%20de%20Recursos%20Contractuales.asp
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-19

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    22-06-2023 Sporting services.

    22-06-2023 Electric vehicles.

    22-06-2023 Medical equipments.

    22-06-2023 Medical equipments.

    22-06-2023 Compressors.

    22-06-2023 Architectural, engineering and surveying services.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru