Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Miscellaneous software package and computer systems (Испания - Тендер #43033347)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: SERVICIO MADRILEÑO DE SALUD
Номер конкурса: 43033347
Дата публикации: 22-06-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
20230619Regional or local Agency/OfficePrior information notice without call for competitionSuppliesNot applicableEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderHealth01B0101
22/06/2023    S119

Spain-Madrid: Miscellaneous software package and computer systems

2023/S 119-373217

Prior information notice

This notice aims at reducing time limits for receipt of tenders

Supplies

Legal Basis:
Directive 2014/24/EU

Section I: Contracting authority

I.1)Name and addresses
Official name: SERVICIO MADRILEÑO DE SALUD
National registration number: Q2801221I
Postal address: PASEO DE LA CASTELLANA, 280
Town: MADRID
NUTS code: ES300 Madrid
Postal code: 28046
Country: Spain
Contact person: SERVICIO DE CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA
E-mail: licitacionescentralcompras@salud.madrid.org
Telephone: +34 914265372
Fax: +34 915867108
Internet address(es):
Main address: https://contratos-publicos.comunidad.madrid/
Address of the buyer profile: https://contratos-publicos.comunidad.madrid/
I.3)Communication
Additional information can be obtained from the abovementioned address
Tenders or requests to participate must be submitted electronically via: https://gestiona5.madrid.org:8203/sap/bc/webdynpro/sap/zfrms_wd_le_003#
Electronic communication requires the use of tools and devices that are not generally available. Unrestricted and full direct access to these tools and devices is possible, free of charge, at: https://gestiona5.madrid.org:8203/sap/bc/webdynpro/sap/zfrms_wd_le_003#
I.4)Type of the contracting authority
Regional or local agency/office
I.5)Main activity
Health

Section II: Object

II.1)Scope of the procurement
II.1.1)Title:

“Instalación, configuración y puesta en marcha de un sistema de integrado video para el centro coordinador de urgencias de Summa 112 en HEIZ del Servicio Madrileño de Salud de la Comunidad de Madrid”

Reference number: PA SUM-26/2023
II.1.2)Main CPV code
48900000 Miscellaneous software package and computer systems
II.1.3)Type of contract
Supplies
II.1.4)Short description:

El objeto del contrato es la “Instalación, configuración y puesta en marcha de un sistema de integrado video para el centro coordinador de urgencias de Summa 112 en HEIZ del Servicio Madrileño de Salud de la Comunidad de Madrid”

II.1.5)Estimated total value
Value excluding VAT: 465 764.99 EUR
II.1.6)Information about lots
This contract is divided into lots: no
II.2)Description
II.2.2)Additional CPV code(s)
30231300 Display screens
II.2.3)Place of performance
NUTS code: ES300 Madrid
Main site or place of performance:

Comunidad de Madrid

II.2.4)Description of the procurement:

El objeto del contrato es la “Instalación, configuración y puesta en marcha de un sistema de integrado video para el centro coordinador de urgencias de Summa 112 en HEIZ del Servicio Madrileño de Salud de la Comunidad de Madrid”

II.2.5)Award criteria
Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
II.2.6)Estimated value
Value excluding VAT: 465 764.99 EUR
II.2.7)Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system
Duration in days: 63
II.2.10)Information about variants
II.2.11)Information about options
II.2.13)Information about European Union funds
The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
II.2.14)Additional information
II.3)Estimated date of publication of contract notice:
15/08/2023

Section III: Legal, economic, financial and technical information

III.1)Conditions for participation
III.1.2)Economic and financial standing
Selection criteria as stated in the procurement documents
III.1.3)Technical and professional ability
Selection criteria as stated in the procurement documents

Section IV: Procedure

IV.1)Description
IV.1.3)Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system
IV.1.8)Information about the Government Procurement Agreement (GPA)
The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
IV.2)Administrative information
IV.2.5)Scheduled date for start of award procedures:

Section VI: Complementary information

VI.2)Information about electronic workflows
Electronic invoicing will be accepted
VI.3)Additional information:
VI.4)Procedures for review
VI.4.1)Review body
Official name: Tribunal Administrativo de la Contratación Pública
Postal address: Plaza Chamberí, 8
Town: Madrid
Postal code: 28010
Country: Spain
VI.4.3)Review procedure
Precise information on deadline(s) for review procedures:

Recurso Especial en Materia de Contratación: de forma general, quince días hábiles contados a partir del siguiente a aquel en que se notifique o publique el acto impugnado. Y con las particularidades previstas en el art. 50 de la Ley 9/2017 , de 8 de noviembre, de Contratos del Sector Público

VI.4.4)Service from which information about the review procedure may be obtained
Official name: Subdirección General de Contratación del Sermas
Postal address: Paseo de la Castellana, 280
Town: Madrid
Postal code: 28046
Country: Spain
VI.5)Date of dispatch of this notice:
19/06/2023

Источник закупки

Перейти

Импорт - Экспорт по стране Испания

Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

Экспорт Импорт




Copyright © 2008-2025, TenderGURU
Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
Электронная почта: info@tenderguru.ru
Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
которые нужны для статистики посещения ресурса.

Политика обработки персональных данных tenderguru.ru