Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Computer facilities management services (Испания - Тендер #42849821)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Organismo Autónomo Informática del Ayuntamiento de Madrid
Номер конкурса: 42849821
Дата публикации: 16-06-2023
Сумма контракта: 245 716 817 (Российский рубль) Цена оригинальная: 4 162 685 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023061220230703 19:00Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderEconomic and financial affairs01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Organismo Autónomo Informática del Ayuntamiento de Madrid
      Albarracín, 33
      Madrid
      28037
      Spain
      Telephone: +34 915885689
      E-mail: iamcontratacion@madrid.es
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detalle_licitacion&idEvl=I1z7IMBz2jX%2Fa9DgO%2BoYKQ%3D%3D
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      Economic and financial affairs
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Servicio de alojamiento de los centros de proceso de datos del Organismo Autónomo Informática del Ayuntamiento de Madrid (IAM)

        Reference number: 300/2023/00325
      2. Main CPV code:
        72514000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Servicio de alojamiento de los centros de proceso de datos del Organismo Autónomo Informática del Ayuntamiento de Madrid (IAM)

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 4 162 684.80 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Se estará a lo previsto en el apartado 6.2 del PPTP. .

      4. Description of the procurement:

        Servicio de alojamiento de los centros de proceso de datos del Organismo Autónomo Informática del Ayuntamiento de Madrid (IAM)

      5. Award criteria:
        Cost criterion - Weighting: 15
        Cost criterion - Weighting: 10
        Cost criterion - Weighting: 5
        Cost criterion - Weighting: 70
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 4 162 684.80 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2023-09-13
        End: 2026-05-12
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        Por un periodo de hasta 28 meses de duración, para la prestación 2.

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        Será obligatoria para el contratista en los términos previstos en el artículo 29.2 de la LCSP.

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Capacidad de obrar

        No prohibición para contratar

        Cumplimiento con las obligaciones con la Seguridad Social

        Cumplimiento con las obligaciones tributarias

        Preferencia para empresas con trabajadores con discapacidad

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        - V5-5

        Cifra anual de negocio

        Minimum level(s) of standards possibly required:

        Umbral: 1291867.7. Expresión: euros

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - V5-5

        - Trabajos realizados

        Minimum level(s) of standards possibly required:

        Umbral: 861245.13. Expresión: euros

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Consideraciones de tipo social. Descripción: Adopción de medidas dirigidas a la promoción de la igualdad de trato y no discriminación por razón de orientación sexual, identidad sexual, expresión de género y características sexuales, en relación con el personal destinado a la ejecución del contrato

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-07-03
      Local time: 19:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-07-05
      Local time: 12:30
      Place:

      A DISTANCIA/ENTORNO DIGITAL

      Datos de Dirección:

      Calle:

      CP:

      Población:

      País:

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Descripción:

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be accepted
    3. Additional information

      Descripción:

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Administrativo de contratación Pública de la Comunidad de Madrid
        Plaza de Chamberí, nº 8 – 5ª planta
        Madrid
        28010
        Spain
        Contact person: 28010
        Telephone: +34 917206346
        E-mail: tribunal.contratacion@madrid.org
        Fax: +34 917206347
        Internet address: http://www.madrid.org/es/tacp/
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-12

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru