Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Solar panel roof-covering work (Испания - Тендер #42828613)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: AENA, S.M.E., S.A.
Номер конкурса: 42828613
Дата публикации: 16-06-2023
Сумма контракта: 920 727 022 (Российский рубль) Цена оригинальная: 15 598 023 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023061320230629 23:59Utilities entityContract noticeWorksNegotiated procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderAirport-related activities01E0501
  1. Section I
    1. Name and addresses
      AENA, S.M.E., S.A.
      C/ PEONÍAS, 12 Registro General
      MADRID
      28042
      Spain
      Telephone: +34 913212710
      E-mail: tramitacion_expedientes@aena.es
      Fax: +34 913212712
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.aena.es
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://share.aena.es/index.php/s/I6LMjhOlHZvtZpe

    4. Type of the contracting authority:
    5. Main activity:
      Airport-related activities
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        “INGENIERÍA, SUMINISTRO, CONSTRUCCIÓN, PUESTA EN SERVICIO Y MANTENIMIENTO DE LA PLANTA SOLAR FOTOVOLTAICA 12,5 MWn (15MWp) Y SUS INSTALACIONES DE EVACUACIÓN-AEROPUERTO REUS (REU)”

        Reference number: DIN-235/2023
      2. Main CPV code:
        45261215
      3. Type of contract:
        Works
      4. Short description:

        “INGENIERÍA, SUMINISTRO, CONSTRUCCIÓN, PUESTA EN SERVICIO Y MANTENIMIENTO DE LA PLANTA SOLAR FOTOVOLTAICA 12,5 MWn (15MWp) Y SUS INSTALACIONES DE EVACUACIÓN-AEROPUERTO REUS (REU)”

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 15 598 023.36 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Los servicios de los Bloques 2 Ejecución de Obra y Puesta en Marcha y Bloque 3 Formación y Mantenimiento se prestarán en el Aeropuerto de Reus

      4. Description of the procurement:

        “INGENIERÍA, SUMINISTRO, CONSTRUCCIÓN, PUESTA EN SERVICIO Y MANTENIMIENTO DE LA PLANTA SOLAR FOTOVOLTAICA 12,5 MWn (15MWp) Y SUS INSTALACIONES DE EVACUACIÓN-AEROPUERTO REUS (REU)”

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 15 143 712.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 43
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        VER PLIEGO DE CLÁSULAS PARTICULARES

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        VER PLIEGO DE CLÁSULAS PARTICULARES

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        VER PLIEGO DE CLÁSULAS PARTICULARES

      4. Information about reserved contracts:
      5. Deposits and guarantees required:

        Provisional:

        El 3% del presupuesto base de licitación (IVA excluido): 454.311,36 €

        - Definitiva:

        El 5% del precio final ofertado por el licitador, IVA excluido.

        Se constituirán a disposición de la SRA. DIRECTORA DE CONTRATACIÓN DE AENA SME, S.A.

        GARANTÍA COMPLEMENTARIA

        En el caso de que una de las ofertas económicas consideradas anormalmente bajas, resulte

        adjudicataria, se exigirá, además de la garantía definitiva que figura en este apartado, una garantía

        complementaria del 5% del precio final ofertado por el licitador que presentó la mejor oferta, IVA

        excluido.

        Se podrá presentar una única garantía por el importe total exigido o una garantía definitiva y otra

        complementaria por los importes exigidos para cada una de ellas.

      6. Main financing conditions and payment arrangements and/or reference to the relevant provisions governing them:
      7. Legal form to be taken by the group of economic operators to whom the contract is to be awarded:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Negotiated procedure with prior call for competition
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
      An electronic auction has been used
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-06-29
      Local time: 23:59
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Administrativo Central de Recursos Contractuales
        Avda General Perón, 38, 8ª Pl.
        MADRID
        28071
        Spain
        Contact person: 28071
        Telephone: +34 913491319
        E-mail: tribunal_recursos.contratos@hacienda.gob.es
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-13

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    16-06-2023 Survey conduction services.

    16-06-2023 Architectural and related services.

    16-06-2023 Construction work.

    16-06-2023 Optical instruments.

    16-06-2023 Toner for laser printers/fax machines.

    16-06-2023 Plastering work.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru