Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Travel agency and similar services (Испания - Тендер #42828594)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Rectorado de la Universidad Jaume I
Номер конкурса: 42828594
Дата публикации: 16-06-2023
Сумма контракта: 307 354 790 (Российский рубль) Цена оригинальная: 5 206 893 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023061320230630 23:59Body governed by public lawContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderEducation01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Rectorado de la Universidad Jaume I
      Avda. Sos Baynat s/n
      Castellón de la Plana
      12071
      Spain
      Telephone: +34 964728934
      E-mail: contrata@uji.es
      Fax: +34 964728935
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detalle_licitacion&idEvl=CHKOW%2BATItR4zIRvjBVCSw%3D%3D
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      Education
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Acuerdo Marco con selección de una empresa correspondiente al servicio de agencia de viajes y servicios de restauración y otros auxiliares en la celebración de ciertos eventos y actividades para la Universitat Jaume I de Castelló, la Fundación General y la Fundación Universitat Jaume I-Empresa

        Reference number: SE/29/23
      2. Main CPV code:
        63510000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Acuerdo Marco con selección de una empresa correspondiente al servicio de agencia de viajes y servicios de restauración y otros auxiliares en la celebración de ciertos eventos y actividades para la Universitat Jaume I de Castelló, la Fundación General y la Fundación Universitat Jaume I-Empresa

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 5 206 893.40 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Punto de atención presencial en las instalaciones de la Universitat según se indica en el PPT. .

      4. Description of the procurement:

        Acuerdo Marco con selección de una empresa correspondiente al servicio de agencia de viajes y servicios de restauración y otros auxiliares en la celebración de ciertos eventos y actividades para la Universitat Jaume I de Castelló, la Fundación General y la Fundación Universitat Jaume I-Empresa

      5. Award criteria:
        Cost criterion - Weighting: 5
        Cost criterion - Weighting: 10
        Cost criterion - Weighting: 5
        Cost criterion - Weighting: 80
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 5 206 893.40 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 12
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        Posibilidad de 3 prórrogas de 1 año cada una, obligatoria para el contratista, si el órgano de contratación lo acuerda y se lo comunica con una antelación mínima de 4 meses.

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:
        Variants will be accepted: Tenders must be presented in the form of electronic catalogues or include an electronic catalogue
      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        - U4-5

        Patrimonio neto

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - U4-5

        - Trabajos realizados

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Consideraciones de tipo social. Descripción: - Cumplimiento de las condiciones salariales y resto de condiciones previstas en los convenios colectivos sectoriales y territoriales aplicables-Obligación esencial de ejecución del contrato correspondiente a pagos a subcontratistas o suministradores conforme al pliego y al artículo 217 de la LCSP

        Sometimiento del contratista a la normativa de protección de datos. Descripción: -Obligaciones establecidas en la cláusula 13 7 2 del PCAP relativas a protección de datos

        Consideraciones de tipo medioambiental. Descripción: -Obligación de gestionar todos los trámites que generen papel (emisión de facturas, albaranes, etc) en formato digital o en papel reciclado Estará obligado a certificar el cumplimiento a través un certificado que deberá de remitir al responsable del contrato con carácter SEMESTRAL

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operator
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
      Notice number in the OJ S: 2023/S 031-090180
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-06-30
      Local time: 23:59
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      CA, ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-07-07
      Local time: 08:00
      Place:

      Datos de Dirección:

      Calle:

      CP:

      Población:

      País:

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Descripción:

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: yes
      Estimated timing for further notices to be published:
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information

      Descripción:

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Universitat Jaume I
        Avd/ Sos Baynat s/n
        Castellon
        12071
        Spain
        Contact person: 12071
        Internet address: https://www.uji.es
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        Universitat Jaume I
        Avd/ Sos Baynat s/n
        Castellón
        12071
        Spain
        Contact person: 12071
        Internet address: https://www.uji.es
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-13

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    16-06-2023 Motor vehicles.

    16-06-2023 Motor vehicles.

    16-06-2023 Motor vehicles.

    16-06-2023 Motor vehicles.

    16-06-2023 Motor vehicles.

    16-06-2023 School catering services.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru