Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Social work services (Испания - Тендер #42828453)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Ajuntament de Sabadell
Номер конкурса: 42828453
Дата публикации: 16-06-2023
Сумма контракта: 285 061 813 (Российский рубль) Цена оригинальная: 4 829 228 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023061320230724 23:59Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderSocial protection01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Ajuntament de Sabadell
      Plaça Sant Roc s/n
      Sabadell
      08201
      Spain
      Telephone: +34 937453144
      E-mail: eruiz@ajsabadell.cat
      Fax: +34 937453149
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contractacio.ajsabadell.cat/
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://contractacio.ajsabadell.cat/
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      Social protection
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Servicio de transporte adaptado y asistido de los servicios sociales del Ayuntamiento de Sabadell

        Reference number: ACS/2023/471
      2. Main CPV code:
        85310000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Prestación del servicio de transporte adaptado y asistido: transporte accesible y/o asistido que facilita el acceso a los servicios sociales diurnos de atención especializada de la Cartera de Servicios sociales a las personas con discapacidad y/o a las personas con dependencia que tienen dificultades de mobilidad o necesidad de acompañamiento, así como a las personas con diagnóstico de demencia.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 4 829 228.12 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        85310000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Sabadell

      4. Description of the procurement:

        El servicio de transporte adaptado y asistido consiste en recoger las personas usuarias en los portales de sus domicilios y transportarlos a los respectivos centros de destino, y posteriormente recoger en los centros y volverlos a los portales de los domicilios, ajustando la recogida al horario de apertura y cierre de los centros.

        La realización de este servicio incluye también la asistencia en las tareas de movilidad y anclaje de las sillas de ruedas y la atención y vigilancia de las personas beneficiarias durante el trayecto. Esta asistencia se lleva a cabo por una persona auxiliar en ruta con formación específica a tal efecto.

        Los vehículos que tengan que prestar el servicio tendrán que ser especialmente adaptados para el transporte de personas con movilidad reducida y tendrán que cumplir todos aquellos requisitos legales que exigen las disposiciones vigentes en la materia.

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 4 829 228.12 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        24 meses más a partir de la finalización de la vigencia del contrato inicial

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-07-24
      Local time: 23:59
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      CA, ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-07-26
      Local time: 12:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: yes
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be accepted
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Català de Contractes del Sector Públic
        Barcelona
        Spain
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        Plazo para la presentación del Recurso Especial en materia de contratación: 15 días hábiles

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        Plazo para la presentación del Recurso Especial en materia de contratación: 15 días hábiles

        Servicio Acció Social
        Rambla 22
        Sabadell
        08202
        Spain
        Contact person: 08202
        Telephone: +34 7453144
        E-mail: acciosocial@ajsabadell.cat
        Fax: +34 7453149
        Internet address: http://www.sabadell.cat
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-13

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    16-06-2023 Refuse and waste related services.

    16-06-2023 Rehabilitation hospital services.

    16-06-2023 Railway construction works.

    16-06-2023 Parcel transport services.

    16-06-2023 Bicycles.

    16-06-2023 Rubber products.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru