Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Retail trade services (Испания - Тендер #42680408)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Rectorado de la Universidad Jaume I
Номер конкурса: 42680408
Дата публикации: 12-06-2023
Сумма контракта: 52 213 492 (Российский рубль) Цена оригинальная: 884 548 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023060720230707 23:59Body governed by public lawContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderEducation01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Rectorado de la Universidad Jaume I
      Avda. Sos Baynat s/n
      Castellón de la Plana
      12071
      Spain
      Telephone: +34 964728934
      E-mail: contrata@uji.es
      Fax: +34 964728935
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detalle_licitacion&idEvl=FqhHSAr%2B1dEeIBJRHQiPkQ%3D%3D
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      Education
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Servicio de instalación, explotación y mantenimiento de máquinas automáticas de venta de bebidas calientes, bebidas frías, productos de alimentación sólidos, productos de higiene (en general y femenina) y otros productos complementarios

        Reference number: SE/30/23
      2. Main CPV code:
        55900000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Servicio de instalación, explotación y mantenimiento de máquinas automáticas de venta de bebidas calientes, bebidas frías, productos de alimentación sólidos, productos de higiene (en general y femenina) y otros productos complementarios

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 884 548.10 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        42933000, 51530000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        edificios de la Universidad Jaume I de Castellón. .

      4. Description of the procurement:

        Servicio de instalación, explotación y mantenimiento de máquinas automáticas de venta de bebidas calientes, bebidas frías, productos de alimentación sólidos, productos de higiene (en general y femenina) y otros productos complementarios

      5. Award criteria:
        Cost criterion - Weighting: 30
        Cost criterion - Weighting: 10
        Cost criterion - Weighting: 10
        Cost criterion - Weighting: 50
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 884 548.10 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        Posibilidad de 3 prórrogas de 1 año cada una.

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Otros

      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Consideraciones de tipo medioambiental. Descripción: obligación por parte de las empresas adjudicatarias de gestionar todos los trámites que generen papel (emisión de facturas, albaranes, etc) en formato digital o en papel reciclado

        Favorecer la formación en el lugar de trabajo. Descripción: Condición esencial de ejecución:La información nutricional por cada 100 gr/ml y sobre alérgenos de los productos que se suministren en las máquinas expendedoras, que deberá aparecer en la pantalla de la misma para poder ser consultada por la persona usuaria La autorización de las personas de la universidad para obtener los datos de venta de los productos

        Consideraciones de tipo social. Descripción: - Cumplimiento de las condiciones salariales y resto de condiciones previstas en los convenios colectivos sectoriales y territoriales aplicables-Obligación esencial de ejecución del contrato correspondiente a pagos a subcontratistas o suministradores conforme al pliego y al artículo 217 de la LCSP

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-07-07
      Local time: 23:59
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      CA, ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-06-14
      Local time: 08:00
      Place:

      Datos de Dirección:

      Calle:

      CP:

      Población:

      País:

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Descripción:

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information

      Descripción:

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Universitat Jaume I
        Avd/ Sos Baynat s/n
        Castellón
        12071
        Spain
        Contact person: 12071
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        Universitat Jaume I
        Avd/ Sos Baynat s/n
        Castellón
        12071
        Spain
        Contact person: 12071
        E-mail: contrata@uji.es
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-07

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    12-06-2023 Painting work.

    12-06-2023 Taxi services.

    12-06-2023 Pharmaceutical products.

    12-06-2023 Engineering design services.

    12-06-2023 Engineering studies.

    12-06-2023 Industrial robots.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru