Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Office cleaning services (Испания - Тендер #41478094)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: INSS-Dirección provincial de Cáceres
Номер конкурса: 41478094
Дата публикации: 05-05-2023
Сумма контракта: 10 252 768 (Российский рубль) Цена оригинальная: 173 692 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023050220230602 13:00Ministry or any other national or federal authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      INSS-Dirección provincial de Cáceres
      Avda. España 14
      Cáceres
      10001
      Spain
      E-mail: contratacion.inss-caceres.dp@seg-social.es
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detalle_licitacion&idEvl=FJHhfONf5jYXhk1FZxEyvw%3D%3D
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Ministry or any other national or federal authority, including their regional or local subdivisions
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Servicios de limpieza de los centros dependientes de la Dirección Provincial del Instituto Nacional de la Seguridad Social de Cáceres.

        Reference number: 10/VC-238/23
      2. Main CPV code:
        90919200
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Servicios de limpieza de los centros dependientes de la Dirección Provincial del Instituto Nacional de la Seguridad Social de Cáceres.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 173 692.22 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        90921000, 90923000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Provincia de Cáceres. .

      4. Description of the procurement:

        Servicios de limpieza de los centros dependientes de la Dirección Provincial del Instituto Nacional de la Seguridad Social de Cáceres.

      5. Award criteria:
        Cost criterion - Weighting: 5
        Cost criterion - Weighting: 5
        Cost criterion - Weighting: 6
        Cost criterion - Weighting: 2
        Cost criterion - Weighting: 2
        Cost criterion - Weighting: 80
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 173 692.22 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2023-11-01
        End: 2025-10-31
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        Este contrato podrá ser prorrogado de forma expresa, sin que la duración del contrato, incluidas las prórrogas, exceda de cuatro años.

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Capacidad de obrar

        No prohibición para contratar

        No estar incurso en incompatibilidades

        Cumplimiento con las obligaciones con la Seguridad Social

        Cumplimiento con las obligaciones tributarias

        Estar prerregistrado en el ROLECE, y declarar que no ha habido modificaciones en los datos registrados

        Para las empresas extranjeras, declaración de sometimiento a la legislación española.

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        - M1-1

        - U1-1

        Cifra anual de negocio

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - M1-1

        - U1-1

        - Trabajos realizados

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Promover el empleo de personas con dificultades particulares de inserción en el mercado laboral. Descripción: Punto 11 6 PCAP

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-06-02
      Local time: 13:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-06-12
      Local time: 09:15
      Place:

      D.P. INSS

      Datos de Dirección:

      Calle: Avda. España 14

      CP: 10001

      Población: CÁCERES

      País: España

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Descripción:

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be accepted
    3. Additional information

      Descripción:

    4. Procedures for review
      1. Review body
        D.P. INSS Cáceres
        Avda. España, 14
        Cáceres
        10001
        Spain
        Contact person: 10001
        Telephone: +34 927620000
        E-mail: contratacion.inss-caceres.dp@seg-social.es
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-05-02

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    05-05-2023 Furniture.

    05-05-2023 Antineoplastic agents.

    05-05-2023 Miscellaneous cleaning machines.

    05-05-2023 Pharmaceutical products.

    05-05-2023 Cleaning and sanitation services.

    05-05-2023 Research and development services and related consultancy services.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru