Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Sports facilities operation services (Испания - Тендер #41477579)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: AJUNTAMENT DE SANT JAUME DELS DOMENYS
Номер конкурса: 41477579
Дата публикации: 05-05-2023
Сумма контракта: 16 899 194 (Российский рубль) Цена оригинальная: 286 289 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023050220230606 23:59Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      AJUNTAMENT DE SANT JAUME DELS DOMENYS
      PLAÇA JOAN ROIG, 2
      SANT JAUME DELS DOMENYS
      43713
      Spain
      Telephone: +34 977677113
      E-mail: contractacio@santjaumedelsdomenys.cat
      Fax: +34 977678598
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://santjaumedelsdomenys.eadministracio.cat/transparency/b19e2706-ad21-4b14-a07b-40933542262e/
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://contractaciopublica.cat/ca/perfils-contractant/detall/32908932?categoria=0

    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Prestació del servei de piscina municipal del municipi de Sant Jaume dels Domenys (Tarragona)

        Reference number: 711/2023
      2. Main CPV code:
        92610000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Prestación del servicio de piscina del municipio de Sant Jaume dels Domenys (Tarragona), que incluye el servicio de socorrismo, el control de entrada en el recinto, la explotación de bar y el control general de funcionamento del equipamiento y tratamiento del agua, incluïda la puesta a punto, el subministro de los productos y la limpieza del aguia y el mantenimient de la jardinera en todo el recinto de la piscina.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 286 289.05 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        90910000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Sant Jaume dels Domenys

      4. Description of the procurement:

        Prestación del servicio de piscina del municipio de Sant Jaume dels Domenys (Tarragona), que incluye el servicio de socorrismo, el control de entrada en el recinto, la explotación de bar y el control general de funcionamento del equipamiento y tratamiento del agua, incluïda la puesta a punto, el subministro de los productos y la limpieza del aguia y el mantenimient de la jardinera en todo el recinto de la piscina.

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 286 289.05 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        1 prórroga de 1 año

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Cláusula 8 del pliego de cláusulas administrativo

      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        El pago de los salarios y de las cotizaciones a la seguridad social a todo el personal adscrito a la ejecución del contrato de forma puntual, de acuerdo con lo establecido en la normativa laboral aplicable.

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-06-06
      Local time: 23:59
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      CA, ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      Tender must be valid until: 2023-06-30
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-06-07
      Local time: 10:00
      Place:

      Ayuntamiento de Sant Jaume dels Domenys

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Mesa de contratación

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: yes
      Estimated timing for further notices to be published:

      6 años

    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be accepted
    3. Additional information

      Mesa de contratación

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Català de Contractes del Sector Públic
        Barcelona
        Spain
      2. Body responsible for mediation procedures
        A
        a
        Spain
      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        El procedimiento de recurso se iniciará mediante escrito que deberá presentarse en el plazo de quince días hábiles a partir de la publicación el el Perfil del contratante del acto a impugnar. (Art. 50 LCSP)

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        El procedimiento de recurso se iniciará mediante escrito que deberá presentarse en el plazo de quince días hábiles a partir de la publicación el el Perfil del contratante del acto a impugnar. (Art. 50 LCSP)

        Tribunal Català de contractes del Sector Públic
        Barcelona
        Spain
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-05-02

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    05-05-2023 Construction work.

    05-05-2023 Travel agency and similar services.

    05-05-2023 Emergency vehicles.

    05-05-2023 Microwave radio equipment.

    05-05-2023 Market research services.

    05-05-2023 Pharmacy services.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru