Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Diagnostic supplies (Испания - Тендер #41477383)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Dirección General de Planificación Económica
Номер конкурса: 41477383
Дата публикации: 05-05-2023
Сумма контракта: 500 443 146 (Российский рубль) Цена оригинальная: 8 478 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023050220230602 23:59Regional or local authorityContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderHealth01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Dirección General de Planificación Económica
      Avda. de las Américas, 2
      Mérida
      06800
      Spain
      Telephone: +34 924382500
      E-mail: ses.sgeca@salud-juntaex.es
      Fax: +34 924382754
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detalle_licitacion&idEvl=8N8mSBl%2Bcp07%2B9FIQYNjeQ%3D%3D
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      Health
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Suministro de tiras reactivas para medición de glucosa en sangre a personas con diabetes mellitus en el Servicio Extremeño de Salud

        Reference number: CS/99/C000001517/23/PA
      2. Main CPV code:
        33124130
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Suministro de tiras reactivas para medición de glucosa en sangre a personas con diabetes mellitus en el Servicio Extremeño de Salud

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 8 478 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        maximum number of lots: 3
        Maximum number of lots that may be awarded to one tenderer: 3
    2. Description
      1. Title:

        Lote 1 Tiras reactivas y material accesorio para la medición de glucosa y determinación de cuerpos cetónicos en sangre con medidor avanzado

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        33124130, 33124131, 33141900, 33195000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Lote 1 Tiras reactivas y material accesorio para la medición de glucosa y determinación de cuerpos cetónicos en sangre con medidor avanzado

      5. Award criteria:
        Cost criterion - Weighting: 50
        Cost criterion - Weighting: 50
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 1 492 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        36 meses

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        Tres prórrogas de carácter anual

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        Lote 2 Tiras reactivas y material accesorio para la medición de glucosa en sangre con medidor básico

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        33124130, 33124131, 33141900, 33195000
      16. Place of performance:
      17. Description of the procurement:

        Lote 2 Tiras reactivas y material accesorio para la medición de glucosa en sangre con medidor básico

      18. Award criteria:
        Cost criterion - Weighting: 50
        Cost criterion - Weighting: 50
      19. Estimated value:
        Value excluding VAT: 1 200 000.00 EUR
      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        36 meses

      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        Tres prórrogas de carácter anual

      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
      27. Title:

        Lote 3 Tiras reactivas para medición de glucosa en sangre en centros residenciales y para profesionales

        Lot No: 3
      28. Additional CPV code(s):
        33124130, 33124131, 33141900, 33195000
      29. Place of performance:
      30. Description of the procurement:

        Lote 3 Tiras reactivas para medición de glucosa en sangre en centros residenciales y para profesionales

      31. Award criteria:
        Cost criterion - Weighting: 30
        Cost criterion - Weighting: 70
      32. Estimated value:
        Value excluding VAT: 448 000.00 EUR
      33. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        36 meses

      34. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      35. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      36. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        Tres prórrogas de carácter anual

      37. Information about electronic catalogues:

      38. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      39. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Capacidad de obrar

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Cifra anual de negocio

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - Otros

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-06-02
      Local time: 23:59
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-06-07
      Local time: 10:00
      Place:

      Subdirección de Gestión Económica y Contratación Administrativa

      Datos de Dirección:

      Calle: Avda. de las Américas, 2

      CP: 06800

      Población: Mérida

      País: España

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Descripción: No procede

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic ordering will be usedElectronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information

      Descripción: No procede

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Registro de la Comisión Jurídica de Extremadura
        Godofredo Ortega y Muñoz, 1
        Badajoz
        06011
        Spain
        Contact person: 06011
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-05-02

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    05-05-2023 Surgical implants.

    05-05-2023 Cleaning services.

    05-05-2023 Cleaning and sanitation services.

    05-05-2023 Electrical installation work.

    05-05-2023 Plasterboard works.

    05-05-2023 Laboratory reagents.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru