Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Surface work for roads (Испания - Тендер #39066133)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: BIDEGI Agencia Guipuzcoana de Infraestructuras - BIDEGI, S.A.
Номер конкурса: 39066133
Дата публикации: 08-03-2023
Сумма контракта: 420 356 482 (Российский рубль) Цена оригинальная: 7 121 253 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      BIDEGI Agencia Guipuzcoana de Infraestructuras - BIDEGI, S.A.
      Asti auzoa, nº 631-A.20800 Zarautz(Gipuzkoa)
      Zarautz
      20800
      Spain
      Telephone: +34 943311301
      E-mail: adm@bidegi.eus
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.contratacion.euskadi.eus
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.contratacion.euskadi.eus/KPELicitacion
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      Other activity: Construcción, mantenimiento y explotación de Autopistas
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Obras del proyecto de renovación de la capa de rodadura en varios tramos de la AP-8 y AP-1.

        Reference number: 2023JKIR0007
      2. Main CPV code:
        45233220
      3. Type of contract:
        Works
      4. Short description:

        Obras del proyecto de renovación de la capa de rodadura en varios tramos de la AP-8 y AP-1.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 7 121 253.16 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        45233220
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        ES212 - Gipuzkoa

      4. Description of the procurement:

        Obras del proyecto de renovación de la capa de rodadura en varios tramos de la AP-8 y AP-1.

      5. Award criteria:
        Cost criterion - Weighting: 12,00
        Cost criterion - Weighting: 65,00
        Cost criterion - Weighting: 23,00
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 7 121 253.16 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-04-17
      Local time: 14:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES, EU
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-06-12
      Local time: 13:30
      Place:

      https://apps.euskadi.eus/appcont/lizitazioa/directo_bidegi_es.html

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Apertura archivo electrónico nº 3

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be accepted
    3. Additional information

      Apertura archivo electrónico nº 3

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Administrativo Foral de Recursos Contractuales de Gipuzkoa
        Plaza Gipuzkoa s/n. 20004 Donostia-San Sebastián (Gipuzkoa)
        Donostia-San Sebastián
        20004
        Spain
        Contact person: 20004
        Telephone: +34 943113707
        E-mail: tafrc@gipuzkoa.eus
        Internet address: http://www.gipuzkoa.eus/es/aldundia/gobernantza-eta-gizartearekiko-komunikazioa/kontratazio-errekurtsoen-auzitegia
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-03-03

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    08-03-2023 Medical consumables.

    08-03-2023 Medical consumables.

    08-03-2023 Medical consumables.

    08-03-2023 Ivida Vapes.

    08-03-2023 Rubber Glove.

    08-03-2023 Organic Soy Sauce Powder.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru