Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Photocopying and offset printing equipment (Испания - Тендер #38651299)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Parlamento de Galicia
Номер конкурса: 38651299
Дата публикации: 17-02-2023
Сумма контракта: 19 115 063 (Российский рубль) Цена оригинальная: 323 828 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Parlamento de Galicia
      Hórreo 63
      Santiago de Compostela
      15701
      Spain
      Telephone: +34 981551300
      E-mail: contratacion@parlamentodegalicia.gal
      Fax: +34 981551409
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.contratosdegalicia.gal/consultaOrganismo.jsp?lang=gl&ID=800&N=47&OR=47&SORT=2&ORDER=2
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://silex.conselleriadefacenda.es/SLE_Internet/
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      Other activity: Asamblea legislativa
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Suministro de impresoras y equipos multifuncionales

        Reference number: STI-PA-1/2023
      2. Main CPV code:
        30120000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Suministro mediante arrendamiento sin opción de compra de todo el equipamiento y consumibles necesarios y la impresión, asistencia técnica y mantenimiento

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 323 828.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        50314000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Santiago de Compostela

      4. Description of the procurement:

        Suministro mediante arrendamiento sin opción de compra de todo el equipamiento y consumibles necesarios y la impresión, asistencia técnica y mantenimiento (total equipos: 69)

      5. Award criteria:
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 323 828.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 60
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        La exigida en los pliegos

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Declaración relativa al volumen anual de negocios del licitador que, referida al año de mayor volumen de negocio de los tres últimos concluidos

        Minimum level(s) of standards possibly required:

        Una vez y promedio el valor anual medio del contrato, o sea: 97.148,40 €

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        Importe anual acumulado en el año de mayor ejecución, dentro de los tres últimos años, de suministros similares.

        Minimum level(s) of standards possibly required:

        Un valor igual o superior al 70 % de la anualidad media, o sea: 45.335,92 €

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        El contratista deberá, en la medida de lo posible en función de que estén disponibles en el mercado o las características de los productos lo permitan, el empleo de envases reutilizables, y el reciclado de todos consumibles, envases, y en general de todos los materiales que utilice para el mantenimiento de las máquinas

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-03-20
      Local time: 18:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES, GL
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-03-21
      Local time: 10:00
      Place:

      A partir de esta fecha, en el día y hora que se comunicará a licitadores y se publicará en el perfil del contratante.

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: yes
      Estimated timing for further notices to be published:

      Febrero de 2028

    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Administrativo de Recursos Contractuales del Parlamento de Galicia
        Hórreo, 63
        Santiago de Compostela
        15701
        Spain
        Contact person: 15701
        Telephone: +34 981551300
        E-mail: trc@parlamentodegalicia.gal
        Fax: +34 981551409
        Internet address: www.parlamentodegalicia.gal
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        Recurso especial en materia de contratación: 15 días hábiles, según los casos, desde el siguiente a aquel enque se remita la notificación, se publique el acto impugnado, o se tenga conocimiento de la posible infracción (o 30 días o 6 meses en los supuestos previstos en el articulo 50.2 de la Ley 9/2017, de Contratos del Sector Público).

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        Recurso especial en materia de contratación: 15 días hábiles, según los casos, desde el siguiente a aquel enque se remita la notificación, se publique el acto impugnado, o se tenga conocimiento de la posible infracción (o 30 días o 6 meses en los supuestos previstos en el articulo 50.2 de la Ley 9/2017, de Contratos del Sector Público).

        Tribunal Administrativo de Recursos Contractuales del Parlamento de Galicia
        Hórreo, 63
        Santiago de Compostela
        15701
        Spain
        Contact person: 15701
        Telephone: +34 981551300
        E-mail: trc@parlamentodegalicia.gal
        Fax: +34 981551409
        Internet address: www.parlamentodegalicia.gal
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-02-13

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    17-02-2023 Technical testing, analysis and consultancy services.

    17-02-2023 Building construction work.

    17-02-2023 Medical consumables.

    17-02-2023 Natural gas.

    17-02-2023 School-meal services.

    17-02-2023 Polythene waste and refuse sacks and bags.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru