Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Испании


Thermographic paper (Испания - Тендер #37055152)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Испания (другие тендеры и закупки Испания)
Организатор тендера: Servicio de Emergencias Sanitarias de la Comunitat Valenciana Dirección Económica-Gerencia
Номер конкурса: 37055152
Дата публикации: 06-01-2023
Сумма контракта: 16 362 685 (Российский рубль) Цена оригинальная: 277 200 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Servicio de Emergencias Sanitarias de la Comunitat Valenciana Dirección Económica-Gerencia
      Ricardo Micó, 10
      Valencia
      46009
      Spain
      Telephone: +34 961964000
      E-mail: contratacion_sescv@gva.es
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detalle_licitacion&idEvl=2qU%2F%2BGRQr2lvYnTkQN0%2FZA%3D%3D
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      Health
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Suministro de papel continuo para impresoras térmicas de las ambulancias del Servicio de Emergencias Sanitarias de la Comunitat Valenciana

        Reference number: CNMY 125/2023
      2. Main CPV code:
        30197641
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Suministro de papel continuo para impresoras térmicas de las ambulancias del Servicio de Emergencias Sanitarias de la Comunitat Valenciana

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 277 200.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        30199330
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Ver punto 3 del Pliego de Prescripciones TécnicasC/ Ricardo Micó, 10. Valencia. 46009

      4. Description of the procurement:

        Suministro de papel continuo para impresoras térmicas de las ambulancias del Servicio de Emergencias Sanitarias de la Comunitat Valenciana

      5. Award criteria:
        Cost criterion - Weighting: 50
        Cost criterion - Weighting: 50
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 277 200.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        Ver apartado R del Anexo I al PCAP

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        Ver apartado R del Anexo I al PCAP

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Cifra anual de negocio

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - Trabajos realizados

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Consideraciones de tipo medioambiental. Descripción: Se establece como condición especial de ejecución a cumplir por los adjudicatarios el correcto reciclado de los embalajes de productos y su promoción, aportando declaración al respecto sobre las medidas y planes específicos de la empresa en relación con el reciclaje y su minimización sobre el medio ambiente (ver apartado X del Anexo I al PCAP)

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-02-03
      Local time: 14:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      ES
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-02-13
      Local time: 12:30
      Place:

      Sala de Juntas - EDIFICIO SESCV

      Datos de Dirección:

      Calle: C/ Ricardo Micó, 10

      CP: 46009

      Población: Valencia

      País: España

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Descripción:

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be accepted
    3. Additional information

      Descripción:

    4. Procedures for review
      1. Review body
        TRIBUNAL ADMINSTRATIVO CENTRAL DE RECURSOS CONTRACTUALES
        AV. General Peron, 38
        Madrid
        28020
        Spain
        Contact person: 28020
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        TRIBUNAL ADMINSTRATIVO CENTRAL DE RECURSOS CONTRACTUALES
        AV. General Peron, 38
        Madrid
        28020
        Spain
        Contact person: 28020
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-01-03

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Испания

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru