Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Румынии


Planting and maintenance services of green areas (Румыния - Тендер #43164899)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Румыния (другие тендеры и закупки Румыния)
Организатор тендера: COMUNA FLORESTI
Номер конкурса: 43164899
Дата публикации: 26-06-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
20230621Regional or local authorityContract award noticeServicesOpen procedureEuropean UnionNot applicableThe most economic tenderGeneral public services01C0301
  1. Section I
    1. Name and addresses
      COMUNA FLORESTI
      Strada: AVRAM IANCU , nr. 170
      Floresti
      407208
      Romania
      Telephone: +40 733019053
      E-mail: sorin.bordei@floresticluj.ro
      Fax: +40 0264265101
    2. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    3. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Acord cadru pentru prestarea serviciilor de „ Întreținere și amenajare a zonelor verzi pe raza comunei Florești, județul Cluj ”.

        Reference number: 3
      2. Main CPV code:
        77310000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Prezenta documentatie de atribuire contine cerintele, criteriile, regulile si informatiile necesare pentru a asigura ofertantilor o informare completa, corecta si explicita cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire având ca obiect servicii de intretinere si amenajare spatii verzi și a locurilor de joacă, prin atribuirea unui acord cadru de servicii, conform prevederilor Caietului de sarcini.

        Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor:18

      5. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
      6. Total value of the procurement:
        Value
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Comuna Floresti, jud. Cluj

      4. Description of the procurement:

        Servicii de intretinere si amenajare spatii verzi, conform prevederilor Caietului de sarcini.

        • Valoarea estimata maxima a acordului - cadru ce urmeaza a fi încheiat este de 7.030.686 lei (fara TVA), corespunzând cantitatilor maxime de servicii care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord - cadru.

        • Valoarea estimata minima a acordului - cadru ce urmeaza a fi încheiat este de 5.408.220 lei (fara TVA), corespunzând cantitatilor minime de servicii care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord - cadru.

        • Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 878.835,75 lei (fara TVA), corespunzând cantitatilor maxime de servicii care ar putea fi solicitate pe durata de derulare a unui contract subsecvent.

        • Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent este de 676.027,50 lei (fara TVA), corespunzând cantitatilor minime de servicii care ar putea fi solicitate pe durata de derulare a unui contract subsecevent.

        Cantitatile minime ale acordului cadru, precum si cele maxime ale acordului cadru sunt, pe activitati, conform prevederilor caietului de sarcini. Cantitatile minime ce fac obiectul unui contract subsecvent precum si cele maxime ale unui contract subsecvent sunt, pe activitati, conform prevederilor caietului de sarcini.

        Valoarea estimata fara TVA: intre 5.408.220,00 si 7.030.686,00 RON

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Tehnic / Weighting: 5
        Price - Weighting: 95
      6. Information about options:
        Options: no
      7. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      8. Additional information:
  3. Section IV
  4. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about electronic auction:
    4. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  5. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
      Notice number in the OJ S: 2022/S 155-443308
    2. Information about termination of dynamic purchasing system:
    3. Information about termination of call for competition in the form of a prior information notice:
  • Section V
  • Section VI
    1. Additional information

      Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea ”sau echivalent

    2. Procedures for review
      1. Review body
        Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
        Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3
        Bucuresti
        030084
        Romania
        Fax: +40 213104642 / +40 218900745
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Service from which information about the review procedure may be obtained
        Comuna Floresti
        STR. AVRAM IANCU NR. 170
        Floresti (Cluj)
        Romania
    3. Date of dispatch of this notice
      2023-06-21

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Румыния

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru