Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Португалии


Systems support services (Португалия - Тендер #41478132)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Португалия (другие тендеры и закупки Португалия)
Организатор тендера: Autoridade Tributária e Aduaneira
Номер конкурса: 41478132
Дата публикации: 05-05-2023
Сумма контракта: 39 181 546 (Российский рубль) Цена оригинальная: 663 774 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023050220230601 17:00Body governed by public lawContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Autoridade Tributária e Aduaneira
      Rua da Prata 20-22
      Lisboa
      1149 114
      Portugal
      E-mail: dscpl-ce@at.gov.pt
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      www.saphety.com
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: www.saphety.com
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        3/CLPQ-AT/2023 AQUISIÇÃO DE SERVIÇOS DE CONSULTADORIA NA ÁREA DE SISTEMAS DE INFORMAÇÃO PARA 2023/2024

        Reference number: 3/CLPQ-AT/2023
      2. Main CPV code:
        72253200
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Garantir o suporte técnico das infraestruturas tecnológicas e proceder ao reencaminhamento dos incidentes", "Garantir a disponibilidade dos sistemas sobre sua responsabilidade", "Proceder à monitorização dos eventos quanto à alarmística ativa e zelar pela prevenção dos incidentes através do diagnóstico pró-ativo, entre outros

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 663 774.31 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Garantir o suporte técnico das infraestruturas tecnológicas e proceder ao reencaminhamento dos incidentes", "Garantir a disponibilidade dos sistemas sobre sua responsabilidade", "Proceder à monitorização dos eventos quanto à alarmística ativa e zelar pela prevenção dos incidentes através do diagnóstico pró-ativo, entre outros

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 663 774.31 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 7
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-06-01
      Local time: 17:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      PT
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-07-07
      Local time: 10:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Secretário de Estado dos Assuntos Fiscais
        Av Infante D. Henrique 1
        Lisboa
        1149 009
        Portugal
        Contact person: 1149 009
        E-mail: gabinete.seaf@mf.gov.pt
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-05-02

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Португалия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    05-05-2023 Industrial machinery.

    05-05-2023 Environmental services.

    05-05-2023 Software-related services.

    05-05-2023 Construction work for college buildings.

    05-05-2023 IT services: consulting, software development, Internet and support.

    05-05-2023 Hotel services.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru