Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Польши


Parenteral nutrition products (Польша - Тендер #41478109)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Польша (другие тендеры и закупки Польша)
Организатор тендера: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
Номер конкурса: 41478109
Дата публикации: 05-05-2023
Сумма контракта: 17 220 899 (Российский рубль) Цена оригинальная: 1 416 412 (Злотый)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023050220230607 12:00Body governed by public lawContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsLowest priceHealth01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
      ul. Wielicka 265
      Kraków
      30-663
      Poland
      Telephone: +48 126583979
      E-mail: zp@usdk.pl
      Fax: +48 126583979
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://usdk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://usdk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      Health
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Żywienie enteralne

        Reference number: DZP-271-2-96/PN/2023
      2. Main CPV code:
        33692200
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa produktów do żywienia enteralnego

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 1 416 412.14 PLN
      6. Information about lots:
        all lots
    2. Description
      1. Title:

        ZADANIE 1

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        33692200
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie

        ul. Wielicka 265

        30-663 Kraków

      4. Description of the procurement:

        Produkty do żywienia enteralnego - import docelowy

      5. Award criteria:
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 12 824.10 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        ZADANIE 2

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        33692200
      16. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie

        ul. Wielicka 265

        30-663 Kraków

      17. Description of the procurement:

        Produkty do żywienia enteralnego

      18. Award criteria:
      19. Estimated value:
        Value excluding VAT: 97 049.30 PLN
      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: no
      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: no
      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
      27. Title:

        ZADANIE 3

        Lot No: 3
      28. Additional CPV code(s):
        33692200
      29. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie

        ul. Wielicka 265

        30-663 Kraków

      30. Description of the procurement:

        Produkty do żywienia enteralnego

      31. Award criteria:
      32. Estimated value:
        Value excluding VAT: 2 352.00 PLN
      33. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: no
      34. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      35. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      36. Information about options:
        Options: no
      37. Information about electronic catalogues:

      38. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      39. Additional information:
      40. Title:

        ZADANIE 4

        Lot No: 4
      41. Additional CPV code(s):
        33692200
      42. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie

        ul. Wielicka 265

        30-663 Kraków

      43. Description of the procurement:

        Produkty do żywienia enteralnego

      44. Award criteria:
      45. Estimated value:
        Value excluding VAT: 284 040.10 PLN
      46. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: no
      47. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      48. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      49. Information about options:
        Options: no
      50. Information about electronic catalogues:

      51. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      52. Additional information:
      53. Title:

        ZADANIE 5

        Lot No: 5
      54. Additional CPV code(s):
        33692200
      55. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie

        ul. Wielicka 265

        30-663 Kraków

      56. Description of the procurement:

        Produkty do żywienia enteralnego

      57. Award criteria:
      58. Estimated value:
        Value excluding VAT: 1 024 332.34 PLN
      59. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: no
      60. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      61. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      62. Information about options:
        Options: no
      63. Information about electronic catalogues:

      64. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      65. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są uprawnieni do sprzedaży produktów leczniczych Zamawiającemu, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. – Prawo farmaceutyczne (tj. Dz.U.2021 poz. 1977 z późn zm. )

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Nie określa warunków

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        Nie określa warunków

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Warunki realizacji umowy zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ - Projekt umowy

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-06-07
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      PL
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      Tender must be valid until: 2023-09-04
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-06-07
      Local time: 12:15
      Place:

      Platforma Zakupowa Marketplanet OnePlace, e-Zamawiający

      https://usdk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Krajowa Izba Odwoławcza
        ul. Postępu 17a
        Warszawa
        02-676
        Poland
        Contact person: 02-676
        Telephone: +48 224587801
        E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
        Fax: +48 224587800
        Internet address: https://www.uzp.gov.pl/kio
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. Szczegółowe zasady wnoszenia środków ochrony prawnej oraz postępowania toczonego wskutek ich wniesienia określa Dział IX ustawy PZP.

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. Szczegółowe zasady wnoszenia środków ochrony prawnej oraz postępowania toczonego wskutek ich wniesienia określa Dział IX ustawy PZP.

        Krajowa Izba Odwoławcza
        ul. Postępu 17a
        Warszawa
        02-676
        Poland
        Contact person: 02-676
        Telephone: +48 224587801
        E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
        Fax: +48 224587800
        Internet address: https://www.uzp.gov.pl/kio/kontakt
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-05-02

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Польша

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru