Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Нидерландов


Theatre seats (Нидерланды - Тендер #45785839)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Нидерланды (другие тендеры и закупки Нидерланды)
Организатор тендера: Gemeente Purmerend
Номер конкурса: 45785839
Дата публикации: 05-09-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023083120231009 10:00Regional or local authorityContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Gemeente Purmerend
      Purmersteenweg 42
      Purmerend
      1441 DM
      Netherlands
      Telephone: +31 299452452
      E-mail: aanbestedingen@purmerend.nl
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/308595/details
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/308595/details
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Renovatie Grote zaal Theater De Purmaryn

        Reference number: FICA69954
      2. Main CPV code:
        39111200
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        De gemeente Purmerend is op zoek naar één leverancier die in de zomervakantie 2024 voor Regio Noord beschikbaar is om (renovatie) werkzaamheden uit te voeren, waaronder het vervangen en leveren van nieuwe theaterstoelen, vloerbedekking en traptredeverlichting.

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        all lots
    2. Description
      1. Title:

        Renovatie Grote zaal Theater de Purmaryn

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        39111200
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Purmerend

      4. Description of the procurement:

        1) Het verwijderen en afvoeren van de oude theaterfauteuils, vloerbedekking en traptredenverlichting;

        2) Het leveren en plaatsen van circa 552 nieuwe theaterfauteuils, verdeeld over de locaties parterre, balkon en loge. Verder worden uitvoering, verplaatsing en uitneembaarheid van een deel van de fauteuils gerealiseerd;

        3) Het aanbrengen van nieuwe vloerbedekking van in totaal circa 530 m2. De kleur van de vloerbedekking wordt nader bepaald aan de hand van een monster/stalenboek van de opdrachtnemer;

        4) Het voorzien van traptredenverlichting op alle aanwezige trappen.

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Plan van aanpak / Weighting: 25
        Quality criterion - Name: Garantie / Weighting: 10
        Quality criterion - Name: Proefopstelling / Weighting: 55
        Price - Weighting: 10
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 0.01 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2023-11-09
        End: 2025-08-30
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:

        Zie aanbestedingsleidraad en conceptovereenkomst

  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        - Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA),

        - Kamer van Koophandel,

        - Verklaring geen sprake van Russische betrokkenheid

      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - Referentieopdracht

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-10-09
      Local time: 10:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      NL
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-10-09
      Local time: 10:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      Zie aanbestedingsleidraad en conceptovereenkomst

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Rechtbank Noord-Holland, locatie Haarlem
        Jansstraat 81
        Haarlem
        2011 RW
        Netherlands
        Contact person: 2011 RW
        E-mail: haarlem@rechtspraak.nl
        Internet address: http://www.rechtspraak.nl
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        20 kalenderdagen

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        20 kalenderdagen

        Rechtbank Noord-Holland, locatie Haarlem
        Jansstraat 81
        Haarlem
        2011 RW
        Netherlands
        Contact person: 2011 RW
        E-mail: haarlem@rechtspraak.nl
        Internet address: http://www.rechtspraak.nl
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-08-31

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Нидерланды

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru