Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Нидерландов


Company health services (Нидерланды - Тендер #42280530)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Нидерланды (другие тендеры и закупки Нидерланды)
Организатор тендера: Stichting NUO
Номер конкурса: 42280530
Дата публикации: 26-05-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023052420230904 12:00Body governed by public lawContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderHealth01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Stichting NUO
      Plesmanweg 9
      Almelo
      7602 PD
      Netherlands
      Telephone: +31 629580356
      E-mail: maudvangeel@ontplooj.nl
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/298744/details
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/298744/details
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      Health
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Europese aanbesteding Arbo diensten

        Reference number: Project nr. 1239
      2. Main CPV code:
        85147000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Middels deze aanbesteding beoogd Aanbestedende dienst één (1) Inschrijver te selecteren en contracteren voor de levering/dienstverlening van arbodiensten gedurende een initiële looptijd van drie (3) jaar, met een verlengingsmogelijkheid van drie (3) keer één (1) jaar; er geldt een wederzijdse opzegtermijn van negen (9) maanden.

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        all lots
    2. Description
      1. Title:

        arbodiensten

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        85147000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        De onderhavige opdracht in deze aanbesteding vertegenwoordigt een jaarlijkse waarde variërend van € 100.000,00 tot € 120.000,00 excl. BTW.

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Kwaliteitswens 1 / Weighting: 15
        Quality criterion - Name: Kwaliteitswens 2 / Weighting: 20
        Quality criterion - Name: Kwaliteitswens 3 / Weighting: 10
        Quality criterion - Name: Kwaliteitswens 4 / Weighting: 15
        Price - Weighting: 40
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 120 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2024-01-01
        End: 2026-12-31
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        3 keer 1 jaar

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        Geen

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:

        verlengingsmogelijkheid van drie (3) keer één (1) jaar

  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-09-04
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      NL
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-09-04
      Local time: 12:01
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      verlengingsmogelijkheid van drie (3) keer één (1) jaar

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Rechtbank Den Haag
        Prins Clauslaan 60
        Den Haag
        2595 AJ
        Netherlands
        Contact person: 2595 AJ
        Telephone: +31 883612012
        E-mail: voorlichting.rb.den.haag@rechtspraak.nl
        Internet address: https://www.rechtspraak.nl/Organisatie-en-contact/Organisatie/Rechtbanken/Rechtbank-Den-Haag/Contact#b542d574-4c57-4d59-96de-53a745e131258fb6bc9d-0a17-47c2-995d-34ee8d21da8e3
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-05-24

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Нидерланды

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru