Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Люксембурга


Installation of doors (Люксембург - Тендер #49081513)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Люксембург (другие тендеры и закупки Люксембург)
Организатор тендера: Administration communale de Schieren
Номер конкурса: 49081513
Дата публикации: 11-12-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023120620240116 10:00Regional or local authorityContract noticeWorksOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsLowest priceGeneral public services01A0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Administration communale de Schieren
      90 Route de Luxembourg
      Schieren
      9125
      Luxembourg
      E-mail: technique@schieren.lu
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://pmp.b2g.etat.lu/?page=Entreprise.EntrepriseDetailsConsultation&id=529185&orgAcronyme=t5y
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://pmp.b2g.etat.lu/?page=Entreprise.EntrepriseDetailsConsultation&id=529185&orgAcronyme=t5y
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Extension de la Maison relais à Schieren

        Reference number: 2302645
      2. Main CPV code:
        45421131
      3. Type of contract:
        Works
      4. Short description:

        Travaux de Menuiserie intérieure - Portes métalliques (Autorisation ministérielle n° D/69/2021 du 18.01.2022)

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        45421131, 44221200, 44221000, 44221220
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Travaux de Menuiserie intérieure - Portes métalliques (Autorisation ministérielle n° D/69/2021 du 18.01.2022)

      5. Award criteria:
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in days: 15
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2024-01-16
      Local time: 10:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2024-01-16
      Local time: 10:00
      Place:

      Il sera procédé à l"ouverture de la présente soumission via le Portail des Marchés Publics.

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      Effectif minimum en personnel de l’opérateur économique occupé dans le métier concerné: 10 personnes Chiffre d"affaires annuel minimum dans le métier concerné pour le dernier exercice légalement disponible: 450 000 € Nombre minimal de références: 3. Le dossier de soumission et les plans à retirer sur le Portail des Marchés Publics. Il ne sera pas procédé à l’envoi de bordereaux. Les offres qui sont établies sur des bordereaux qui n"ont pas été retirés selon la procédure indiquée ci-avant ne sont pas prises en considération. Il sera procédé à l"ouverture de la présente soumission via le Portail des Marchés Publics. La visite des lieux est laissée à l’appréciation du soumissionnaire. Les offres doivent avoir été déposées sur le Portail des Marchés Publics avant l’heure fixée pour l’ouverture. Le début des travaux est prévu pour début 2ème trimestre 2024 (démarrage plan atelier) / début 3éme trimestre 2024 (démarrage pose chantier) Durée des travaux: 15 jours Envergure des travaux: • Portes métalliques, type : Profilés en alu : 7 pc • Portes en inox : 12 pc • Fenêtres en inox : 3 pc • Portes en acier : 5 pc

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Juridictions administratives
        Luxembourg
        Luxembourg
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-12-06

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Люксембург

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    11-12-2023 Repair and maintenance services of motor vehicles and associated equipment.

    11-12-2023 Lift installation work.

    11-12-2023 Medical equipments.

    11-12-2023 Renal support devices.

    11-12-2023 Accommodation cleaning services.

    11-12-2023 Laboratory reagents.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru