Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Италии


Air pollution monitoring or measurement services (Италия - Тендер #49489328)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Италия (другие тендеры и закупки Италия)
Организатор тендера: Centrale Unica di Committenza Consorzio TIRRENO ECOSVILUPPO 2000 Soc. Cons. a r.l. per conto del Comune di Pace Del Mela
Номер конкурса: 49489328
Дата публикации: 22-12-2023
Сумма контракта: 28 886 572 (Российский рубль) Цена оригинальная: 489 367 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023121820240117 09:00Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsLowest priceGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Centrale Unica di Committenza Consorzio TIRRENO ECOSVILUPPO 2000 Soc. Cons. a r.l. per conto del Comune di Pace Del Mela
      Via Roma n. 7 – Municipio
      Venetico
      98040
      Italy
      Telephone: +39 090/9942498
      E-mail: tirrenoecosviluppo@pec.it
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://tirrenoecosviluppo.acquistitelematici.it
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Fornitura stazione di monitoraggio per progetto potenziamento delle attività in materia di controlli alle emissioni in atmosfera dell"Area ad Elevato Rischio di Crisi Ambientale

        Reference number: A0125B8339
      2. Main CPV code:
        90731400
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Affidamento dell"appalto per la fornitura relativa all"”Acquisto stazione di monitoraggio necessaria alla realizzazione del Progetto per il potenziamento delle attività in materia di controlli alle emissioni in atmosfera dell"Area ad Elevato Rischio di Crisi Ambientale della Valle del Mela del Piano Sviluppo e Coesione della Città Metropolitana di Messina” - Comune di Pace del Mela (ME). - CIG: A0125B8339 – CUP: J26J16000740001

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 489 367.40 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Comune Pace del Mela

      4. Description of the procurement:

        Affidamento dell"appalto per la fornitura relativa all"”Acquisto stazione di monitoraggio necessaria alla realizzazione del Progetto per il potenziamento delle attività in materia di controlli alle emissioni in atmosfera dell"Area ad Elevato Rischio di Crisi Ambientale della Valle del Mela del Piano Sviluppo e Coesione della Città Metropolitana di Messina” - Comune di Pace del Mela (ME). - CIG: A0125B8339 – CUP: J26J16000740001

      5. Award criteria:
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 489 367.40 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in days: 365
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        La durata del contratto in corso di esecuzione può essere modificata per il tempo strettamente necessario alla conclusione delle procedure necessarie per l’individuazione del nuovo contraente, avviate prima della scadenza del contratto. In tal caso il contraente è tenuto all’esecuzione delle prestazioni oggetto del contratto agli stessi prezzi, patti e condizioni o più favorevoli per la stazione appaltante.

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2024-01-17
      Local time: 09:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      IT
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2024-01-17
      Local time: 09:05
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        TAR SICILIA
        Palermo
        Italy
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-12-18

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Италия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru