Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Италии


Pre-school education services (Италия - Тендер #49412173)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Италия (другие тендеры и закупки Италия)
Организатор тендера: Università degli Studi di Trento
Номер конкурса: 49412173
Дата публикации: 20-12-2023
Сумма контракта: 94 525 789 (Российский рубль) Цена оригинальная: 1 601 360 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023121520240205 12:00Body governed by public lawContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderEducation01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Università degli Studi di Trento
      Via Calepina, 14
      Trento
      38122
      Italy
      E-mail: ateneo@pec.unitn.it
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.unitn.it/lavoraconnoi/95609/procedure-aperte-e-ristrette
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.acquistionline.provincia.tn.it/paginaIntermedia
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      Education
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Servizio di gestione dell"asilo nido aziendale di UniTrento. CIG A03E5E4D12

      2. Main CPV code:
        80110000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Servizio di gestione dell"asilo nido aziendale UniTrento

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 1 601 360.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Servizio di gestione asilo nido aziendale UniTrento

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 1 601 360.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        UniTrento si riserva di modificare il contratto in corso di esecuzione, senza una nuova procedura di affidamento prevedendo:

        -Ulteriori educatori per servizio di integrazione dei bambini con bisogni educativi speciali (il primo educatore è a carico dell’appaltatore) per un costo di 70.000,00 per 48 mesi.

        -clausola revisione prezzi pari ad Euro 36.000,00 per 36 mesi

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:

        Valore stimato di Euro 1.601.360,00 comprende le opzioni di cui al punto II.2.11

  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Le condizioni di partecipazione sono indicate nei documenti di gara

      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2024-02-05
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      IT
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2024-02-06
      Local time: 09:30
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      Valore stimato di Euro 1.601.360,00 comprende le opzioni di cui al punto II.2.11

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunale Regionale di Giustizia Amministrativa - Sede di Trento
        Trento
        Italy
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        30 giorni ai sensi degli artt. 119 e 120 del D.Lgs.104/2010

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        30 giorni ai sensi degli artt. 119 e 120 del D.Lgs.104/2010


    5. Date of dispatch of this notice
      2023-12-15

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Италия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    20-12-2023 Oxygen.

    20-12-2023 Occupational clothing.

    20-12-2023 Health and safety consultancy services.

    20-12-2023 Road salt.

    20-12-2023 Drilling and exploration work.

    20-12-2023 Floor-maintenance machines.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru