Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Италии


Building-inspection services (Италия - Тендер #49081568)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Италия (другие тендеры и закупки Италия)
Организатор тендера: Comune di San Gimignano
Номер конкурса: 49081568
Дата публикации: 11-12-2023
Сумма контракта: 19 051 489 (Российский рубль) Цена оригинальная: 322 751 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023120620240103 13:00Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Comune di San Gimignano
      Piazza Duomo 2
      San Gimignano
      53037
      Italy
      Telephone: +39 0577990300
      E-mail: gare@comune.sangimignano.si.it
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://start.toscana.it/
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://start.toscana.it/
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        APPALTO DEL SERVIZIO DI COLLAUDO STATICO, TECNICO AMMINISTRATIVO E IN CORSO D’OPERA PER I LAVORI DI RIQUALIFICAZIONE DEL COMPLESSO EX CARCERE ED EX CONVENTO DEL SAN DOMENICO

      2. Main CPV code:
        71315400
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        APPALTO DEL SERVIZIO DI COLLAUDO STATICO, TECNICO AMMINISTRATIVO E IN CORSO D’OPERA PER I LAVORI DI RIQUALIFICAZIONE DEL COMPLESSO EX CARCERE ED EX CONVENTO DEL SAN DOMENICO

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 322 750.78 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        APPALTO DEL SERVIZIO DI COLLAUDO STATICO, TECNICO AMMINISTRATIVO E IN CORSO D’OPERA PER I LAVORI DI RIQUALIFICAZIONE DEL COMPLESSO EX CARCERE ED EX CONVENTO DEL SAN DOMENICO

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 322 750.78 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in days: 1095
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:

        Il ribasso dovrà essere effettuato sulle sole spese accessorie, pari ad € 42.097,93

  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Indicati nei documenti di gara

      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        Indicati nei documenti di gara

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedureJustification:

      Al fine di garantire la tempestività dell’intervento e il rispetto di quanto previsto dal contratto di concessione, si applica, ai sensi dell’art. 71, comma 3, del D.Lgs. n. 36/2023, la riduzione del termine minimo per la ricezione delle offerte ad almeno quindici giorni, in virtù dell’imminente inizio dei lavori di riqualificazione previsto per la metà di dicembre e dell’ingente rilevanza economica degli stessi, che non consentono il rispetto dei termini ordinari.

    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2024-01-03
      Local time: 13:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      IT
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2024-01-08
      Local time: 10:00
      Place:

      San Gimignano

      Information about authorised persons and opening procedure:

      In caso di modifica la data di apertura delle offerte verrà comunicata tramite il portale START della Regione Toscana

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      Il ribasso dovrà essere effettuato sulle sole spese accessorie, pari ad € 42.097,93

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunale Amministrativo Regionale
        Via Ricasoli 40
        Firenze
        50122
        Italy
        Contact person: 50122
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-12-06

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Италия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru