Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Италии


Architectural, engineering and planning services (Италия - Тендер #46040479)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Италия (другие тендеры и закупки Италия)
Организатор тендера: NOI AG
Номер конкурса: 46040479
Дата публикации: 12-09-2023
Сумма контракта: 12 982 834 (Российский рубль) Цена оригинальная: 219 942 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023090720231010 12:00OtherContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderOther01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      NOI AG
      Voltastraße 13/A
      Bozen
      Italy
      E-mail: info@noi.bz.it
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      www.ausschreibungen-suedtirol.it
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Other type: Beteiligte Gesellschaft
    5. Main activity:
      Other activity: Forschung und Entwicklung
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        PLANUNG UND SICHERHEITSKOORDINIERUNG IN DER PLANUNGSPHASE - NOI TECHPARK BAULOS A6 - REALISIERUNG DER BASISINFRASTRUKTUR FÜR RESTAURANT UND BAR

      2. Main CPV code:
        71240000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        PLANUNG UND SICHERHEITSKOORDINIERUNG IN DER PLANUNGSPHASE - NOI TECHPARK BAULOS A6 - REALISIERUNG DER BASISINFRASTRUKTUR FÜR RESTAURANT UND BAR

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 219 942.39 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        71240000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Bozen

      4. Description of the procurement:

        PLANUNG UND SICHERHEITSKOORDINIERUNG IN DER PLANUNGSPHASE - NOI TECHPARK BAULOS A6 - REALISIERUNG DER BASISINFRASTRUKTUR FÜR RESTAURANT UND BAR

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 121 278.28 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in days: 70
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        98664.11

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Siehe Ausschreibungsbedingungen

      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Reference to the relevant law, regulation or administrative provision:

        Siehe Ausschreibungsbedingungen

        Contract performance conditions:

        Siehe Ausschreibungsbedingungen

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
        Obligation to indicate the names and professional qualifications of the staff assigned to performing the contract
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-10-10
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      DE, IT
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-10-10
      Local time: 14:00
      Place:

      Bozen, Voltastraße 13/A 39100

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Gemäß Art. 6 Abs. 8 des LG 16/2015 wird das Vergabeverfahren in nicht öffentlicher Sitzung abgehalten

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic ordering will be usedElectronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information

      Gemäß Art. 6 Abs. 8 des LG 16/2015 wird das Vergabeverfahren in nicht öffentlicher Sitzung abgehalten

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Regionales Verwaltungsgericht, Autonome Sektion Bozen
        Bozen
        Italy
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        Gegen die Ausschreibungsbekanntmachung und die damit verbundenen und daraus folgenden Maßnahmen zur Durchführung der Ausschreibung kann mit Rechtsbeistand Rekurs beim zuständigen regionalen Verwaltungsgericht eingereicht werden. Die Frist für die Einreichung des Rekurses beträgt dreißig Tage nach Kenntnisnahme der entsprechenden Maßnahmen

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        Gegen die Ausschreibungsbekanntmachung und die damit verbundenen und daraus folgenden Maßnahmen zur Durchführung der Ausschreibung kann mit Rechtsbeistand Rekurs beim zuständigen regionalen Verwaltungsgericht eingereicht werden. Die Frist für die Einreichung des Rekurses beträgt dreißig Tage nach Kenntnisnahme der entsprechenden Maßnahmen

        Regionales Verwaltungsgericht, Autonome Sektion Bozen
        Bozen
        Italy
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-09-07

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Италия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    12-09-2023 Computer equipment and supplies.

    12-09-2023 Handicraft and art supplies.

    12-09-2023 Software maintenance and repair services.

    12-09-2023 Engineering design services.

    12-09-2023 Social work services without accommodation.

    12-09-2023 Internet services.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru