Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Италии


Biochemical analysers (Италия - Тендер #46039046)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Италия (другие тендеры и закупки Италия)
Организатор тендера: Università degli Studi di Udine
Номер конкурса: 46039046
Дата публикации: 12-09-2023
Сумма контракта: 16 826 058 (Российский рубль) Цена оригинальная: 285 050 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023090720231009 12:00OtherContract noticeSuppliesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderEducation01B0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Università degli Studi di Udine
      Via Palladio n. 8
      UDINE
      33100
      Italy
      Telephone: +39 0432556817
      E-mail: amce@postacert.uniud.it
      Fax: +39 0432507715
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://appalti.unityfvg.it/PortaleAppalti
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://appalti.unityfvg.it/PortaleAppalti
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Other type: Università
    5. Main activity:
      Education
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        GARA EUROPEA A PROCEDURA APERTA PER L"APPALTO DI FORNITURA E INSTALLAZIONE DI UN CITOFLUORIMETRO AUTOMATICO DA BANCO

        Reference number: G04113
      2. Main CPV code:
        38434500
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        FORNITURA E INSTALLAZIONE DI UN CITOFLUORIMETRO AUTOMATICO DA BANCO

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 285 050.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Udine

      4. Description of the procurement:

        GARA EUROPEA A PROCEDURA APERTA PER L"APPALTO DI FORNITURA E INSTALLAZIONE DI UN CITOFLUORIMETRO AUTOMATICO DA BANCO

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 285 050.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in days: 90
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        vedi punto 3.3 del disciplinare di gara

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:

        valore complessivo massimo stimato comprensivo delle opzioni ed estensioni pari a € € 356.312,50+ IVA

  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        vedi punto 6.1 del disciplinare di gara

      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        descritte nei documenti di gara

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-10-09
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      IT
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-10-12
      Local time: 09:30
      Place:

      Le sedute pubbliche avranno luogo in modo virtuale. Gli operatori economici che hanno presentato offerta potranno vedere lo stato di avanzamento delle operazioni di gara attraverso un Login alla propria area personale del portale https://appalti.unityfvg.it/PortaleAppalti. Eventuali variazioni della data di apertura delle offerte verranno pubblicate sul profilo committente mediante avviso

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic ordering will be usedElectronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information

      valore complessivo massimo stimato comprensivo delle opzioni ed estensioni pari a € € 356.312,50+ IVA

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunale Amministrativo Regionale
        P.zza dell"Unità d"Italia n. 7
        Trieste
        34121
        Italy
        Contact person: 34121
        Telephone: +39 0406724711
        Internet address: https://www.giustizia-amministrativa.it/
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-09-07

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Италия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    12-09-2023 Electronic mail software package.

    12-09-2023 Network servers.

    12-09-2023 Public road transport services.

    12-09-2023 Architectural and related services.

    12-09-2023 Financial leasing services.

    12-09-2023 Motor vehicles.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru