Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Италии


Repair and maintenance of public conveniences (Италия - Тендер #42828515)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Италия (другие тендеры и закупки Италия)
Организатор тендера: PARCO NORD MILANO
Номер конкурса: 42828515
Дата публикации: 16-06-2023
Сумма контракта: 29 997 665 (Российский рубль) Цена оригинальная: 508 190 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023061220230731 18:00Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for one lot onlyThe most economic tenderEnvironment01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      PARCO NORD MILANO
      VIA CLERICI, 150
      SESTO SAN GIOVANNI
      20099
      Italy
      Telephone: +49 022410161
      E-mail: amministrazione@cert.parconord.milano.it
      Fax: +49 02241016221
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://parconord.milano.it/
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: www.arca.regione.lombardia.it

      www.arca.regione.lombardia.it
      VIA CLERICI 150
      SESTO SAN GIOVANNI
      20099
      Italy
      Contact person: 20099
      Telephone: +49 02241016201
      E-mail: amministrazione@cert.parconord.milano.it
      Internet address(es):
      Main address: https://parconord.milano.it/
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      Environment
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        PROCEDURA APERTA AI SENSI DELL’ART. 60 DEL D.LGS. 50/2016 PER APPALTO AVENTE AD OGGETTO: SERVIZIO MANUTENZIONE BAGNI AUTOPULENTI ANNI 2024/2028

      2. Main CPV code:
        50760000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        PROCEDURA APERTA AI SENSI DELL’ART. 60 DEL D.LGS. 50/2016 DA SVOLGERSI IN MODALITA’ TELEMATICA MEDIANTE L’USO DELLA PIATTAFORMA SINTEL DI ARCA LOMBARDIA, CON IL CRITERIO DI OFFERTA ECONOMICAMENTE PIU’ VANTAGGIOSA, AI SENSI DELL’ART. 95 COMMA 2 D.LGS 50/2016, PER L’AFFIDAMENTO DELL’APPALTO AVENTE OGGETTO: SERVIZIO MANUTENZIONE BAGNI AUTOPULENTI ANNI 2024/2028.

        L’appalto nella sua globalità vuole garantire un servizio di gestione delle operazioni di manutenzione, esercizio e riparazione dei bagni autopulenti di proprietà o in consegna all’Ente.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 508 190.00 EUR
      6. Information about lots:
        one lot only
    2. Description
      1. Title:

        SERVIZIO MANUTENZIONE BAGNI AUTOPULENTI ANNI 2024/2028

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        50760000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        L’appalto nella sua globalità vuole garantire un servizio di gestione delle operazioni di manutenzione, esercizio e riparazione dei bagni autopulenti di proprietà o in consegna all’Ente

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 254 095.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 60
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        La stazione appaltante si riserva la facoltà di rinnovare il contratto, alle medesime condizioni, per una durata pari a 60 mesi per un importo di euro 254.095,00 (duecentocinquantaquattromilanovantacinque /00) al netto di Iva nonché degli oneri per la sicurezza dovuti a rischi da interferenze.

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Iscrizione nel registro della camera di commercio, industria, artigianato e agricoltura, in STATO ATTIVO.

        Per le cooperative sociali ex legge 381/1991 e i relativi consorzi:

        iscrizione all"albo regionale delle cooperative sociali con uno scopo sociale compatibile con le attività oggetto dell’appalto – in STATO ATTIVO.

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Fatturato globale medio annuo nel settore di attività oggetto dell"appalto, negli ultimi 4 esercizi finanziari (quadriennio 2022-2021-2020-2019) non inferiore all’importo complessivo di appalto (euro 254.095,00) IVA esclusa.

        La comprova di tale requisito è fornita:

        - in fase di partecipazione alla procedura di gara, mediante dichiarazione avvalendosi del documento DGUE;

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        Dichiarare di aver svolto con buon esito e senza aver subìto risoluzioni contrattuali anticipate, nel quadriennio 2022-2021-2020-2019, analoghi servizi (per tipologia) per un importo complessivo non inferiore all’importo a base di appalto (euro € 254.095,00 al netto dell’IVA).

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-07-31
      Local time: 18:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      IT
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-09-06
      Local time: 10:00
      Place:

      SEDE ENTE PARCO NORD MILANO - VIA CLERICI 150, SESTO SAN GIOVANNI (MILANO)

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: yes
    2. Information about electronic workflows
      Electronic payment will be used
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunale Amministrativo Regionale della Lombardia
        Milano
        Italy
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        Tutte le informazioni sono disponibili sul bando di gara e suoi allegati

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        Tutte le informazioni sono disponibili sul bando di gara e suoi allegati


    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-12

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Италия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru