Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Италии


Canteen services (Италия - Тендер #41477707)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Италия (другие тендеры и закупки Италия)
Организатор тендера: Provincia di Lecco
Номер конкурса: 41477707
Дата публикации: 05-05-2023
Сумма контракта: 69 294 139 (Российский рубль) Цена оригинальная: 1 173 911 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023050220230605 10:00Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Provincia di Lecco
      Piazza Lega Lombarda
      Lecco
      23900
      Italy
      E-mail: provincia.lecco@lc.legalmail.camcom.it
      Fax: +341 295333
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      www.ariaspa.it
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        SUA.LECCO. COMUNE DI COLICO. AFFIDAMENTO DEL SERVIZIO PASTI A DOMICILIO E SERVIZIO DI RISTORAZIONE SCOLASTICA PER GLI AA.SS. 2023/2024 – 2024/2025 CON POSSIBILITA’ DI RIPETIZIONE PER ULTERIORI 2 ANNI

        Reference number: 61/2023
      2. Main CPV code:
        55510000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        AFFIDAMENTO DEL SERVIZIO PASTI A DOMICILIO E SERVIZIO DI RISTORAZIONE SCOLASTICA PRESSO LE SCUOLE DELL’INFANZIA DI CURCIO E VILLATICO E PRESSO LA SCUOLA PRIMARIA DI COLICO PER GLI AA.SS. 2023/2024 – 2024/2025 CON POSSIBILITA’ DI RIPETIZIONE DEL SERVIZIO PER ULTERIORI DUE ANNI SCOLASTICI

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 1 173 910.77 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        AFFIDAMENTO DEL SERVIZIO PASTI A DOMICILIO E SERVIZIO DI RISTORAZIONE SCOLASTICA PRESSO LE SCUOLE DELL’INFANZIA DI CURCIO E VILLATICO E PRESSO LA SCUOLA PRIMARIA DI COLICO PER GLI AA.SS. 2023/2024 – 2024/2025 CON POSSIBILITA’ DI RIPETIZIONE DEL SERVIZIO PER ULTERIORI DUE ANNI SCOLASTICI

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 1 173 910.77 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in days: 730
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        ULTERIORI DUE ANNI SCOLASTICI

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-06-05
      Local time: 10:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      IT
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-06-05
      Local time: 10:30
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        TAR LOMBARDIA
        Milano
        Italy
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-05-02

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Италия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    05-05-2023 Medical kits.

    05-05-2023 Insurance brokerage and agency services.

    05-05-2023 Electricity, heating, solar and nuclear energy.

    05-05-2023 Solar photovoltaic modules.

    05-05-2023 Engineering services.

    05-05-2023 Road-maintenance works.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru