Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Италии


Miscellaneous health services (Италия - Тендер #37055005)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Италия (другие тендеры и закупки Италия)
Организатор тендера: AZIENDA SANITARIA LOCALE NAPOLI 3 SUD
Номер конкурса: 37055005
Дата публикации: 06-01-2023
Сумма контракта: 1 575 858 632 (Российский рубль) Цена оригинальная: 26 696 598 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      AZIENDA SANITARIA LOCALE NAPOLI 3 SUD
      Via Marconi, 66
      TORRE DEL GRECO
      80059
      Italy
      E-mail: SABS@PEC.ASLNAPOLI3SUD.IT
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      http://www.soresa.it
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      Health
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        PROCEDURA APERTA PER LA CONCLUSIONE DI UN ACCORDO QUADRO CON UN SOLO OPERATORE ECONOMICO PER L’AFFIDAMENTO DEL SERVIZIO DI NOLEGGIO DI AUTO MEDICHE DOTATE DI AUTISTA E INFERMIERE

      2. Main CPV code:
        85140000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        “PROCEDURA APERTA PER LA CONCLUSIONE DI UN ACCORDO QUADRO CON UN SOLO OPERATORE ECONOMICO PER L’AFFIDAMENTO DEL SERVIZIO DI NOLEGGIO DI AUTO MEDICHE DOTATE DI AUTISTA E INFERMIERE CON POSIZIONAMENTO SUL TERRITORIO DELL’ASL NAPOLI 3 SUD”, Lotto Unico, con aggiudicazione ai sensi dell’art. 95, co. 2, del Codice nei confronti dell’offerta economicamente più vantaggiosa determinata sulla base della migliore qualità offerta, per un importo complessivo presunto, determinato ai sensi dell’art. 35, co. 4, del Codice di 26.696.598,32 €

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 26 696 598.32 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        TERRITORIO DI COMPETENZA DELL"ASL NAPOLI 3 SUD

      4. Description of the procurement:

        SERVIZIO DI NOLEGGIO DI AUTO MEDICHE DOTATE DI AUTISTA E INFERMIERE CON POSIZIONAMENTO SUL TERRITORIO DELL’ASL NAPOLI 3 SUD

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 16 944 093.60 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        RINNOVO ANNUALE

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        Eventuale esercizio della proroga tecnica di cui all’art. 106, co. 11, del D. Lgs. 50/2016

        Eventuale esercizio della modifica entro un quinto di cui all’art. 106, co. 12, del D. Lgs. 50/2016

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        (ove prevista, in relazione al regime giuridico del soggetto partecipante) Iscrizione nel registro tenuto dalla Camera di Commercio Industria, Artigianato e Agricoltura per attività coerenti con quelle oggetto della presente procedura di gara.

        Il concorrente non stabilito in Italia ma in altro Stato Membro o in uno dei Paesi di cui all’art. 83, comma 3, del Codice, presenta dichiarazione secondo le modalità vigenti nello Stato nel quale è stabilito.

        Per la comprova del requisito la stazione appaltante acquisisce d’ufficio i documenti in possesso di pubbliche amministrazioni, previa indicazione, da parte dell’operatore economico, degli elementi indispensabili per il reperimento delle informazioni o dei dati richiesti. Ai fini della comprova del requisito, vedasi quanto riportato al par. 8.1 del Disciplinare di Gara.

      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operator
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-02-06
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      IT
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-02-06
      Local time: 16:30
      Place:

      Sede della ASL Napoli 3 Sud - via G. Marconi, n. 66, Torre del Greco (NA).

      Seduta virtuale utilizzando il link che sarà successivamente comunicato

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Previste dal Disciplinare di gara

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      Previste dal Disciplinare di gara

    4. Procedures for review
      1. Review body
        TAR CAMPANIA
        P.ZZA MUNICIPIO
        NAPOLI
        Italy
        E-mail: sabs@pec.aslnapoli3sud.it
      2. Body responsible for mediation procedures
        UFFICIO AFFARI LEGALI ASL NAPOLI 3 SUD
        VIA MARCONI, 66
        TORRE DEL GRECO
        80059
        Italy
        Contact person: 80059
        E-mail: sabs@pec.aslnapoli3sud.it
      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        UFFICIO AFFARI LEGALI ASL NAPOLI 3 SUD
        VIA MARCONI, 66
        TORRE DEL GRECO
        80059
        Italy
        Contact person: 80059
        E-mail: sabs@pec.aslnapoli3sud.it
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-01-02

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Италия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    06-01-2023 Site preparation work.

    06-01-2023 Analysis services.

    06-01-2023 Epidural kits or packs.

    06-01-2023 Forestry services.

    06-01-2023 Pharmaceutical products.

    06-01-2023 Catheters.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru