Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Германии


Public road transport services (Германия - Тендер #43033333)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Германия (другие тендеры и закупки Германия)
Организатор тендера: Landkreis Lindau (Bodensee)
Номер конкурса: 43033333
Дата публикации: 22-06-2023
Сумма контракта: 228 462 508 (Российский рубль) Цена оригинальная: 3 870 380 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023062020230726 12:00Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsLowest priceGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Landkreis Lindau (Bodensee)
      Bregenzer Straße 35
      Lindau (Bodensee)
      88131
      Germany
      Telephone: +49 7117824280
      E-mail: lkr_lindau@kanzlei-zuck.de
      Fax: +49 71178242899
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.kanzlei-zuck.de/ausschreibungsunterlagen
      Additional information can be obtained from Anwaltskanzlei Zuck
      Vaihinger Markt 3
      Stuttgart
      70563
      Germany
      Contact person: 70563
      Telephone: +49 7117824280
      E-mail: lkr_lindau@kanzlei-zuck.de
      Fax: +49 71178242899
      Internet address(es):
      Main address: https://www.kanzlei-zuck.de/
      Address of the buyer profile: https://www.kanzlei-zuck.de/ausschreibungsunterlagen
      to the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Vergabe der Buslinie 17

      2. Main CPV code:
        60112000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Betrieb der Buslinie 17 (Lindau - Schlachters - Hergatz) vom 01.05.2023 bis 10.12.2033

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 3 870 380.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Lindau - Schlachters - Hergatz

      4. Description of the procurement:

        Betrieb der Buslinie 17 (Lindau - Schlachters - Hergatz) vom 01.06.2024 bis 10.12.2033 gemäß den Vorgaben der Leistungsbeschreinung, die hier heruntergeladen werden kann:

        https://www.kanzlei-zuck.de/ausschreibungsunterlagen

      5. Award criteria:
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 3 870 380.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2024-06-01
        End: 2033-12-10
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
      Notice number in the OJ S: 2023/S 027-077254
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-07-26
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      DE
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      Tender must be valid until: 2023-10-31
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-07-26
      Local time: 14:00
      Place:

      Anwaltskanzlei Zuck, Stuttgart.

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Bieter sind nicht zugelassen. Die Öffnung der Angebote erfolgt in Gegenwart von drei Kanzleimitarbeitern.

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic ordering will be usedElectronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information

      Bieter sind nicht zugelassen. Die Öffnung der Angebote erfolgt in Gegenwart von drei Kanzleimitarbeitern.

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Regierung von Oberbayern, Vergabekammer Südbayern
        Maximilianstraße 39
        München
        80538
        Germany
        Contact person: 80538
        Telephone: +49 8921762411
        E-mail: vergabekammer.suedbayern@reg-ob.bayern.de
        Fax: +49 892176284
        Internet address: http://www.regierung.oberbayern.bayern.de/
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        Regierung von Oberbayern, Vergabekammer Südbayern
        Maximilianstraße 39
        München
        80538
        Germany
        Contact person: 80538
        Telephone: +49 8921762411
        E-mail: vergabekammer.suedbayern@reg-ob.bayern.de
        Fax: +49 892176284
        Internet address: http://www.regierung.oberbayern.bayern.de/
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-06-20

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Германия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    22-06-2023 Bus bodies.

    22-06-2023 Desktop computer.

    22-06-2023 Desktop computer.

    22-06-2023 Desktop computer.

    22-06-2023 Desktop computer.

    22-06-2023 Desktop computer.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru