Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Германии


Software supply services (Германия - Тендер #42281305)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Германия (другие тендеры и закупки Германия)
Организатор тендера: Krankenhaus Bethel Berlin
Номер конкурса: 42281305
Дата публикации: 26-05-2023
Сумма контракта: 35 417 066 (Российский рубль) Цена оригинальная: 600 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023052420230626 13:00OtherContract noticeServicesCompetitive procedure with negotiationEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderHealth01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Krankenhaus Bethel Berlin
      Promenadenstraße 5 a
      Berlin
      12207
      Germany
      E-mail: info@bethel.net
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.bieterportal.jsd.e-va.eu/
      Additional information can be obtained from Johannesstift Diakonie Services
      Siemensdamm 50
      Berlin
      13629
      Germany
      Contact person: 13629
      E-mail: tim.brueckner@jsd.de
      Internet address(es):
      Main address: https://www.johannesstift-diakonie.de/unsere-services/johannesstift-diakonie-services/unsere-dienstleistungen/einkauf-und-logistik/
      Address of the buyer profile: https://www.johannesstift-diakonie.de/unsere-services/johannesstift-diakonie-services/unsere-dienstleistungen/einkauf-und-logistik/
      electronically via: https://www.bieterportal.jsd.e-va.eu/

    4. Type of the contracting authority:
      Other type: konfessionell
    5. Main activity:
      Health
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Einführung einer Mobilen Patientenakte

        Reference number: 2023_BET_01
      2. Main CPV code:
        72268000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Gegenstand der Ausschreibung ist die Beschaffung einer Softwarelösung „Mobile Patientenakte“, die Anpassung und Implementierung der geforderten Funktionen und Schnittstellen der Softwarelösung an das vorhandene Krankenhausinformationssystem und weitere notwendige Systeme, die Schulung der Administratoren und Anwender sowie die Wartung und den Support der Softwarelösung über einen Zeitraum von fünf Jahren.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 600 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        72263000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        KH Bethel

      4. Description of the procurement:

        Standardlos

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Qualität / Weighting: 60
        Cost criterion - Weighting: 40
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 600 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2023-10-01
        End: 2028-09-30
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        1. Anlage 5 - Eigenerklärung zur Verordnung 2022-576: Anlage 5 - Eigenerklärung zur Verordnung 2022-576

        2. Anlage 6 - Projektreferenzen: Anlage 6 - Projektreferenzen - Siehe Anlage 12 Bewertungsschema Teilnahmeanträge

        3. Anlage 9 - Berechtigung nach §21 Abs. 5 Satz 1 KHSFV: Anlage 9 - Berechtigung nach §21 Abs. 5 Satz 1 KHSFV

        4. Anlage 10 - Muster_IT-DL-Bestätigung: Anlage 10 - Muster_IT-DL-Bestätigung

        5. Anlage 11 - CV Mitarbeiter: Anlage 11 - CV Mitarbeiter

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        6. Anlage 3 - Eigenerklärung nach Mindestlohngesetz und Tariftreue: Anlage 3 - Eigenerklärung nach Mindestlohngesetz und Tariftreue

        7. Anlage 4 - Eigenerklärung zur Unternehmenseignung: Anlage 4 - Eigenerklärung zur Unternehmenseignung

        8. Anlage 7 - Berufs- und Handelsregisterauszug: Anlage 7 - Berufs- und Handelsregisterauszug

        9. Anlage 8 - Versicherungen: Nachweis von Versicherungen

        Minimum level(s) of standards possibly required:

        zu Eignungskriterium 7: Umsatz fließt in Bewertung ein

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        10. Anlage 2 - Eigenerklärung nach GWB §123, 124: Anlage 2 - Eigenerklärung nach GWB §123, 124

        11. Qualität des Teilnahmeantrags: Siehe Anlage 12 Bewertungsschema Teilnahmeanträge

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        ergeben sich aus den Vergabeunterlagen

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Competitive procedure with negotiation
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operatorIn the case of framework agreements, provide justification for any duration exceeding 4 years:

      Service und Support über 5 Jahre, da komplexes Projekt

    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
      The contracting authority reserves the right to award the contract on the basis of the initial tenders without conducting negotiations
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-06-26
      Local time: 13:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
      Date: 2023-07-10
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      DE
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      Tender must be valid until: 2023-12-31
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic ordering will be usedElectronic payment will be used
    3. Additional information

      weitere Informationen ergeben sich aus den Vergabeunterlagen

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Vergabekammer Berlin
        Martin-Luther-Straße 105
        Berlin
        10825
        Germany
        Contact person: 10825
        E-mail: vergabekammer@senweb.berlin.de
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        ergeben sich aus den Vergabeunterlagen

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        ergeben sich aus den Vergabeunterlagen

        Vergabekammer Berlin
        Martin-Luther-Straße 105
        Berlin
        10825
        Germany
        Contact person: 10825
        E-mail: vergabekammer@senweb.berlin.de
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-05-24

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Германия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru