Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Германии


Building-cleaning services (Германия - Тендер #42280752)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Германия (другие тендеры и закупки Германия)
Организатор тендера: Landeshauptstadt Dresden, GB Umwelt und Klima, Recht und Ordnung, RB Zentrale Technische Dienstleistungen
Номер конкурса: 42280752
Дата публикации: 26-05-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023052220230626 15:00Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Landeshauptstadt Dresden, GB Umwelt und Klima, Recht und Ordnung, RB Zentrale Technische Dienstleistungen
      Postfach 120020
      Dresden
      01001
      Germany
      Telephone: +49 351488-1562
      E-mail: imeyer-flemming@dresden.de
      Fax: +49 351488-1553
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.evergabe.de/unterlagen/54321-Tender-187b8265597-2062629278ba4bcf
      Additional information can be obtained from (via www.eVergabe.de) Landeshauptstadt Dresden, Zentrales Vergabebüro
      PF120020
      Dresden
      01001
      Germany
      Contact person: 01001
      E-mail: ZVB-VOL@dresden.de
      Internet address(es):
      Main address: www.dresden.de
      electronically via: www.evergabe.de

    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Reinigungsdienstleistung Breitscheidstr. 78 in Dresden

        Reference number: 2023-2714-00018
      2. Main CPV code:
        90911200
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Unterhalts-, Glas- und Grundreinigung - EB Kita, Amt für Kindertagesbetreuung Breitscheidstr. 78, 01237 Dresden

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        90911300
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Landeshauptstadt Dresden

        EB Kita und Amt für Kindertagesbetreuung

        Breitscheidstr.78

        01237 Dresden

      4. Description of the procurement:

        Unterhaltsreinigung rund 351.000 m² im Jahr

        Grundreinigung rund 315 m² im Jahr

        Glasreinigung rund 2.570 m² im Jahr

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: 2. Qualität / Weighting: 40,00
        Quality criterion - Name: 2.1 Qualitätskontrollen / Weighting: 50,00
        Quality criterion - Name: 2.2 Reaktionszeit / Weighting: 50,00
        Quality criterion - Name: 3. Qualifikation / Weighting: 20,00
        Quality criterion - Name: 3.1 Berufserfahung Objektverantwortlicher / Weighting: 40,00
        Quality criterion - Name: 3.2 Einsatzstunden Objektverantwortlicher / Weighting: 60,00
        Price - Weighting: 40,00
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2023-11-01
        End: 2027-10-31
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        Leistungszeitraum vom 1. November 2023 bis 31. Oktober 2024. Der Vertrag

        verlängert sich automatisch um 12 Monate, wenn er nicht 6 Monate

        vor Ablauf schriftllich gekündigt wird. Er endet spätestens am 31. Oktober 2027.

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        *Angaben zum Unternehmen

        *Angaben zur Präqualifizierung

        *akt. Erklärung Gewerbeanmeldung

        *Angaben zur Haftpflichtversicherung

        *Angaben zu Unterauftragnehmern

        *Erklärung zu Ausschlussgründen

        *Eigenerklärung bzgl. Verordnung EU Nr. 2022/576

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Erklärung zu Umsätzen der letzten 3 abgeschlossenen Geschäftsjahre

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        *Angaben zu 2 geeigneten Referenzen aus den letzten 3

        Jahren, welche mit der zu vergebenen Leistung vergleichbar sind;

        *Angaben Arbeitskräfte;

        *Angaben technische Ausrüstung;

        *Angaben zu Qualitätsmanagement - Zertifikat ISO 9001 oder gleichwertig vorhanden

        *Angaben zu Umweltmanagement - Zertifikat ISO 14001 oder gleichwertig vorhanden

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-06-26
      Local time: 15:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      DE
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      Tender must be valid until: 2023-09-22
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-06-26
      Local time: 15:00
      Information about authorised persons and opening procedure:

      entfällt

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic ordering will be usedElectronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information

      entfällt

    4. Procedures for review
      1. Review body
        1. Vergabekammer des Freistaates Sachsen bei der Landesdirektion Sachsen
        Besucheranschrift: Braustraße 2
        Leipzig
        04107
        Germany
        Contact person: 04107
        Telephone: +49 341-9770
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        Bezüglich der genauen Fristen zur Einlegung von Rechtsbehelfen bzw. zur Einleitung von Nachprüfverfahren verweisen wir auf den § 160 GWB.

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        Bezüglich der genauen Fristen zur Einlegung von Rechtsbehelfen bzw. zur Einleitung von Nachprüfverfahren verweisen wir auf den § 160 GWB.

        Landeshauptstadt Dresden, GB Finanzen, Personal und Recht, Zentrales Vergabebüro
        PF120020
        Dresden
        01001
        Germany
        Contact person: 01001
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-05-22

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Германия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru