Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Германии


License management software package (Германия - Тендер #39065683)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Германия (другие тендеры и закупки Германия)
Организатор тендера: Kassenärztliche Vereinigung Baden-Württemberg
Номер конкурса: 39065683
Дата публикации: 08-03-2023
Сумма контракта: 20 837 041 (Российский рубль) Цена оригинальная: 353 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Kassenärztliche Vereinigung Baden-Württemberg
      Albstadtweg 4
      Stuttgart
      70567
      Germany
      Telephone: +49 7117875-3306
      E-mail: IT-Beschaffung@kvbawue.de
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://vergabeportal-bw.de/Satellite/notice/CXS0YB5YWPPR1PZE/documents
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://vergabeportal-bw.de/Satellite/notice/CXS0YB5YWPPR1PZE

    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      Health
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Lizenzmanagement Tool (SAM-Tool)

        Reference number: KVBW_2023/01-0002_IT
      2. Main CPV code:
        48218000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Mit der vorliegenden Ausschreibung soll die Einführung und Implementierung eines Lizenzmanagement Tools on-premise (eine SaaS-Lösung kommt derzeit nicht in Frage) realisiert werden, einschließlich damit verbundener Dienstleistungen wie Wartung & Support, Service/Consulting während der Laufzeit, sowie Schulung/Training der Anwender/Administratoren.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 353 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Kassenärztliche Vereinigung Baden-Württemberg Albstadtweg 4 70567 Stuttgart

      4. Description of the procurement:

        SAM-Tool Software-Subscription für den Bedarf der KVBW für den Betrieb auf KVBW-eigenen Servern und Datenbanken für die Dauer von 48 Monaten mit anschließender Option zur jährlichen Verlängerung ab dem 5. Jahr.

        True-Up und True-Down-Möglichkeit nach jeweils einem Jahr.

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 353 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Handelsregisterauszug nicht älter als ein Jahr

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        1. Umsatz der letzten drei abgeschlossenen Geschäftsjahre

        2. Eigenerklärung über den Bestand / Abschluss einer gültigen Betriebshaftpflichtversicherung

        Minimum level(s) of standards possibly required:

        zu 1. Mindestumsatz 700.000 EUR p.a.

        zu 2. Mindestdeckungssumme je Versicherungsjahr von mindestens 5.000.000 EUR pauschal für Personen-, Sach- und Vermögensschäden je Schadensereignis

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        Drei Referenzen mit einem ähnlichen Auftragsprofil und -umfang

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Contract performance conditions:

        1. Vertriebs- und technische Zertifizierung des Herstellers

        2. Benennung des verantwortlichen Projektleiters mit entsprechendem Nachweis der bearbeiteten Projekte (mind. drei durchgeführte Projekte)

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-04-04
      Local time: 10:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      DE
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      Tender must be valid until: 2023-05-05
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-04-04
      Local time: 10:00
      Place:

      KVBW, Albstadtweg 4, 70567 Stuttgart

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Bieter sind nicht zugelassen.

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic ordering will be usedElectronic invoicing will be accepted
    3. Additional information

      Bieter sind nicht zugelassen.

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Vergabekammer Baden-Württemberg beim Regierungspräsidium Karlsruhe
        Durlacher Allee 100
        Karlsruhe
        76137
        Germany
        Contact person: 76137
        Telephone: +49 7219268730
        E-mail: vergabekammer@rpk.bwl.de
        Fax: +49 7219263985
        Internet address: https://rp.baden-wuerttemberg.de/
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        Kassenärztliche Vereinigung Baden-Württemberg
        Albstadtweg 4
        Stuttgart
        70567
        Germany
        Contact person: 70567
        Telephone: +49 7117875-3306
        E-mail: IT-Beschaffung@kvbawue.de
        Fax: +49 7117875
        Internet address: https://www.kvbawue.de/
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-03-03

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Германия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    08-03-2023 Railway construction works.

    08-03-2023 World wide web (www) site design services.

    08-03-2023 Hire of industrial vehicles with driver.

    08-03-2023 Architectural services for buildings.

    08-03-2023 Medical equipments.

    08-03-2023 Electric vehicles.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru