Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Германии


Portable computers (Германия - Тендер #37054986)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Германия (другие тендеры и закупки Германия)
Организатор тендера: Kreis Viersen 10/5 Amt für Personal und Organisation - Informations- und Kommunikationstechnik -
Номер конкурса: 37054986
Дата публикации: 06-01-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Kreis Viersen 10/5 Amt für Personal und Organisation - Informations- und Kommunikationstechnik -
      Rathausmarkt 3
      Viersen
      41747
      Germany
      Telephone: +49 2162391035
      E-mail: vergabestelle@kreis-viersen.de
      Fax: +49 216239281051
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.deutsches-ausschreibungsblatt.de/VN/K-VIERSEN-2022-0070
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.deutsches-ausschreibungsblatt.de/VN/K-VIERSEN-2022-0070

    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Lieferung von Notebooks

        Reference number: K-VIERSEN-2022-0070
      2. Main CPV code:
        30213100
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Beschaffung von Notebooks

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        maximum number of lots: 2
    2. Description
      1. Title:

        BK Viersen-Dülken

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        30213100
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Lieferleistung von 265 Notebooks mit Touchscreen (2 in 1) und Stift

      5. Award criteria:
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in days: 50
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:

        Vollständige Lieferung spätestens 50 Werktage nach Zugang des Auftragsschreibens

      14. Title:

        RMBK

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        30213100
      16. Place of performance:
      17. Description of the procurement:

        Lieferleistung von 265 Notebooks mit Touchscreen (2 in 1) und Stift

      18. Award criteria:
      19. Estimated value:

      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in days: 50
        This contract is subject to renewal: no
      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: no
      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:

        Vollständige Lieferung spätestens 50 Werktage nach Zugang des Auftragsschreibens

  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        - Eigenerklärung im Hinblick auf Angaben zur Befähigung zur

        Berufsausübung

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        - Eigenerklärung insbesondere Angaben zum Umsatz (netto) in den letzten 3 Geschäftsjahren, getrennt nach Jahren (vgl. Formblatt 124 LD).

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - Eigenerklärung im Hinblick auf Angaben zur technischen und

        beruflichen Leistungsfähigkeit

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-02-02
      Local time: 09:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      DE
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      Tender must be valid until: 2023-03-22
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-02-02
      Local time: 09:00
      Information about authorised persons and opening procedure:

      entfällt

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      Vollständige Lieferung spätestens 50 Werktage nach Zugang des Auftragsschreibens

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Vergabekammer Rheinland bei der Bezirksregierung Köln
        Zeughausstraße 2-10
        Köln
        50667
        Germany
        Contact person: 50667
        Telephone: +49 2211473045
        E-mail: Vkrhld-d@bezreg-koeln.nrw.de
        Fax: +49 2211472889
        Internet address: www.bezreg-koeln.nrw.de
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        Innerhalb von 15 Kalendertagen nach Eingang der Mitteilung des Auftraggebers, einer Rüge nicht abhelfen zu wollen, kann ein Nachprüfverfahren bei der Vergabekammer beantragt werden (§ 160 Abs. 3 Nr. 4 GWB).

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        Innerhalb von 15 Kalendertagen nach Eingang der Mitteilung des Auftraggebers, einer Rüge nicht abhelfen zu wollen, kann ein Nachprüfverfahren bei der Vergabekammer beantragt werden (§ 160 Abs. 3 Nr. 4 GWB).


    5. Date of dispatch of this notice
      2023-01-02

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Германия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru