Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Германии


Sterilisation, disinfection and hygiene devices (Германия - Тендер #37054909)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Германия (другие тендеры и закупки Германия)
Организатор тендера: Unimedizin der Johannes-Gutenberg Universität Mainz
Номер конкурса: 37054909
Дата публикации: 06-01-2023
Сумма контракта: 16 232 822 (Российский рубль) Цена оригинальная: 275 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
  1. Section I
    1. Name and addresses
      Unimedizin der Johannes-Gutenberg Universität Mainz
      Am Pulverturm 13
      Mainz
      55131
      Germany
      Telephone: +49 6131-173159
      E-mail: einkauf-medizintechnik@unimedizin-mainz.de
      Fax: +49 6131-175617
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://Landesverwaltung.vergabe.rlp.de/VMPSatellite/notice/CXPDYD8YB1X/documents
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://Landesverwaltung.vergabe.rlp.de/VMPSatellite/notice/CXPDYD8YB1X

    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      Health
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Wagenwaschanlage und DACs

        Reference number: SC4-2022-0870
      2. Main CPV code:
        33191000
      3. Type of contract:
        Supplies
      4. Short description:

        Die Universitätsmedizin der Johannes Gutenberg-Universität Mainz KöR (im folgenden "Universitätsmedizin") beabsichtigt, einen Auftrag über die "Wagenwaschanlage und DACs" gemäß den beiliegenden Unterlagen zu vergeben. Eine genaue Beschreibung der erforderlichen Leistungsmerkmale ist der Leistungsbeschreibung und den Anlagen zu entnehmen.

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 275 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        all lots
    2. Description
      1. Title:

        Großreinigungs RDT Anlage

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        33191000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Unimedizin der Johannes-Gutenberg Universität Mainz Am Pulverturm 13 55131 Mainz

      4. Description of the procurement:

        siehe Leistungsbeschreibung

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 249 900.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2023-01-31
        End: 2023-02-20
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        DAC Reinigungsgerät

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        33191000
      16. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Unimedizin der Johannes-Gutenberg Universität Mainz Am Pulverturm 13 55131 Mainz

      17. Description of the procurement:

        siehe Leistungsbeschreibung

      18. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      19. Estimated value:
        Value excluding VAT: 77 350.00 EUR
      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2023-01-31
        End: 2023-02-20
        This contract is subject to renewal: no
      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: no
      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        - Berufs- / Handelsregisterauszug nach Maßgabe der Rechtsvorschriften des Landes der Gemeinschaft oder des Vertrags-staates des EWR-Abkommens eingetragen ist, in dem es ansässig ist (darf nicht älter als sechs Monate ab Veröffentlichung der EU-Bekanntmachung sein)

        - Kopie des gültigen Versicherungsscheins für Umzugs-/Transportversicherung

        - Kopie des gültigen Versicherungsscheins für Lagerversicherung

      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-02-03
      Local time: 10:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      DE
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      Tender must be valid until: 2023-05-03
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-02-03
      Local time: 10:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic ordering will be usedElectronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information

      Bekanntmachungs-ID: CXPDYD8YB1X

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Vergabekammer Rheinland-Pfalzbeim Ministerium für Wirtschaft, Verkehr, Landwirtschaft und Weinbau, +
        Stiftstraße 9
        Mainz
        55116
        Germany
        Contact person: 55116
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        Vergabekammer Rheinland-Pfalzbeim Ministerium für Wirtschaft, Verkehr, Landwirtschaft und Weinbau, +
        Stiftstraße 9
        Mainz
        55116
        Germany
        Contact person: 55116
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-01-03

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Германия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru