Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Французской Полинезии


IT services: consulting, software development, Internet and support (Французская Полинезия - Тендер #47684682)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Французская Полинезия (другие тендеры и закупки Французская Полинезия)
Организатор тендера: gouvernement de la polynesie francaise
Номер конкурса: 47684682
Дата публикации: 02-11-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023102820231130 11:00Ministry or any other national or federal authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsMixedGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      gouvernement de la polynesie francaise
      Papeete
      French Polynesia
      E-mail: dtt@transport.gov.pf
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://dl.transfertpro.com/Download/Link/ea2e8cd9-4ce5-4805-8220-8a921152f986/DCE%20AC%20-%20Utaraa.zip
      Additional information can be obtained from the abovementioned address
      direction des transports terrestres
      Pirae
      French Polynesia
      E-mail: dtt@transport.gov.pf
      Internet address(es):
      Main address: https://www.service-public.pf/dtt/
    4. Type of the contracting authority:
      Ministry or any other national or federal authority, including their regional or local subdivisions
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        conception et développement en mode Agile du système d"information de la Direction des Transports Terrestres

      2. Main CPV code:
        72000000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        l"Objet du marché est d"équiper la Direction des Transports Terrestres (Dtt) d"un système informatique de gestion des formalités administratives des titres de conduite, des activités professionnelles du transport et de compléter l"existant dédié à la gestion des formalités administratives des véhicules.

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        all lotsMaximum number of lots that may be awarded to one tenderer: 1
    2. Description
      1. Title:

        conception et développement

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        72200000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        le lot a pour objet d"assurer la conception, le développement, la vérification et le déploiement des

        Logiciels décrits dans le présent document, en respectant l"organisation imposée par la méthodologie

        Décrite ici, tout en tenant compte des choix de sécurisations dictés par les prestations du Lot 2 du

        Présent Accord Cadre

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Valeur technique / Weighting: 70
        Cost criterion - Weighting: 30
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 4 000 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 12
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        il est reconductible 3 fois pour une durée de douze mois

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        sécurisation du système d"information et de la donnée

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        72000000
      16. Place of performance:
      17. Description of the procurement:

        sécurisation du système d"information et de la donnée

      18. Award criteria:
        Quality criterion - Name: valeur technique / Weighting: 70
        Price - Weighting: 30
      19. Estimated value:
        Value excluding VAT: 1 500 000.00 EUR
      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 12
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        il est reconductible 3 fois pour une durée maximale de 4 ans

      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: no
      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        un extrait Kbis permettant d"identifier la personne physique ayant le pouvoir d"engager le candidat ou chaque membre du groupement de candidats

      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-11-30
      Local time: 11:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-12-01
      Local time: 08:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: yes
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        tribunal administratif de la Polynésie française
        bp 4522
        Papeete
        98713
        French Polynesia
        Contact person: 98713
        E-mail: greffe.ta.papeete@juradm.fr
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-10-28

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Французская Полинезия

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru