Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Security brokerage services (Франция - Тендер #49489455)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: cias de pontivy communaute
Номер конкурса: 49489455
Дата публикации: 22-12-2023
Сумма контракта: 32 760 786 (Российский рубль) Цена оригинальная: 555 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023121920240130 12:00Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderOther01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      cias de pontivy communaute
      Pontivy
      France
      E-mail: marchespublics@pontivy-communaute.bzh
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      http://marches.megalis.bretagne.bzh
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: http://marches.megalis.bretagne.bzh

    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      Other activity: Action sociale
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        emission, livraison et gestion de titres restaurants pour les agents du CIAS de Pontivy Communauté (2024-2028)

        Reference number: S2023-03
      2. Main CPV code:
        66131000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        emission, livraison et gestion de titres restaurants pour les agents du CIAS de Pontivy Communauté (2024-2028)

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 555 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        66131000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        environ 150 agents ont fait le choix de bénéficier des titres restaurant. Les titres ont actuellement une valeur faciale

        de 7.50 euros, dont 4,50 euros à la charge de l"employeur. En moyenne 18 500 titres restaurant émis par an

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Valeur technique / Weighting: 70
        Price - Weighting: 30
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 555 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 12
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        période 1 : Du 01/04/2024 au 31/03/2025

        Période 2 : Du 01/04/2025 au 31/03/2026 en cas de reconduction tacite

        période 3 : Du 01/04/2026 au 31/03/2027 en cas de reconduction tacite

        période 4 : Du 01/04/2027 au 31/03/2028 en cas de reconduction tacite

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:

        montant maximum annuel de commande: 30 000 titres

  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        indiquée dans le règlement de la consultation

      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operator
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2024-01-30
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2024-01-30
      Local time: 14:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: yes
      Estimated timing for further notices to be published:

      fin 2027

    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      montant maximum annuel de commande: 30 000 titres

    4. Procedures for review
      1. Review body
        tribunal administratif de Rennes
        Rennes
        France
        Internet address: http://rennes.tribunaladministratif.fr
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-12-19

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    22-12-2023 Snow-clearing services.

    22-12-2023 Snow-clearing services.

    22-12-2023 Snow-clearing services.

    22-12-2023 Snow-clearing services.

    22-12-2023 Snow-clearing services.

    22-12-2023 Snow-clearing services.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru