Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Cargo handling and storage services (Франция - Тендер #49489280)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: CEA - CENTRE DE CADARACHE
Номер конкурса: 49489280
Дата публикации: 22-12-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023121820240201 15:30Body governed by public lawContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderOther01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      CEA - CENTRE DE CADARACHE
      DG/CEACAD/DSTG/SMA/BELP
      SAINT PAUL LEZ DURANCE CEDEX
      13108
      France
      Telephone: +33 442254382
      E-mail: Fabien.Hersent@cea.fr
      Fax: +33 442252377
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.marches-publics.gouv.fr
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      Other activity: RECHERCHE
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        PRESTATION DE GESTION D’UN MAGASIN, DE MANUTENTION, D’ASSISTANCE MECANIQUE ET DE DIVERSES ASSISTANCES MULTI-SERVICES

        Reference number: B23-06505-FHT
      2. Main CPV code:
        63100000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Prestation de gestion d’un magasin, de manutention, d’assistance mécanique et de diverses assistances multi-services au sein de l’installation TORE SUPRA IGS 022, pour le compte de l’Institut de Recherche sur la Fusion par confinement Magnétique (IRFM) du CEA Cadarache

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        CEA de Cadarache

      4. Description of the procurement:

        Les prestations de base, fermes et forfaitaires, sont décrites à l’article 5.1 du Cahier des Charges, et consistent notamment à :

        • la gestion du magasin,

        • la réception et distribution de colis pour l’IRFM,

        • la gestion du râtelier dosimétrie IRFM,

        • diverses manutentions dans l’IRFM,

        • l’assistance mécanique sur divers équipements de l’IRFM,

        • l’accompagnement de tournées Vérifications Règlementaires Périodiques (VRP) patrimoine et levage,

        • l’exécution de petits travaux et dépannages sur le patrimoine,

        • des livraisons ou récupérations de matériel IRFM,

        • la préparation de colis pour expédition,

        • la gestion des déchets,

        • la gestion des voitures de service,

        • la tenue de la lingerie,

        • la gestion du courrier et sa distribution.

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 24
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        Option n°1: prolongation des prestations fermes d"une durée de 12 mois

        Option n°2: prolongation des prestations fermes d"une durée de 12 mois

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2024-02-01
      Local time: 15:30
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2024-02-01
      Local time: 15:30
      Place:

      CEA de Cadarache, bâtiment 122

      Information about authorised persons and opening procedure:

      Fabien HERSENT / Elodie CORBEL

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: yes
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      Fabien HERSENT / Elodie CORBEL

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal Administratif de Marseille
        22-24 rue Breteuil
        MARSEILLE CEDEX 06
        13281
        France
        Contact person: 13281
        Telephone: +33 491134813
        Fax: +33 491811387
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        Précisions concernant les délais d"introduction de recours:

        Le référé précontractuel peut être introduit depuis le début de la procédure de passation jusqu’à la signature du marché. Le référé contractuel peut être introduit dans les conditions des articles L.551-13 et suivants du Code de justice administrative. Le recours en contestation de la validité du marché par un tiers peut être intenté dans un délai de deux mois à compter des mesures de publicité appropriées.

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        Précisions concernant les délais d"introduction de recours:

        Le référé précontractuel peut être introduit depuis le début de la procédure de passation jusqu’à la signature du marché. Le référé contractuel peut être introduit dans les conditions des articles L.551-13 et suivants du Code de justice administrative. Le recours en contestation de la validité du marché par un tiers peut être intenté dans un délai de deux mois à compter des mesures de publicité appropriées.

        Tribunal Administratif de Marseille
        22-24 rue Breteuil
        MARSEILLE CEDEX 06
        13281
        France
        Contact person: 13281
        Telephone: +33 491134813
        Fax: +33 491811387
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-12-18

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    22-12-2023 Medical consumables.

    22-12-2023 Medical consumables.

    22-12-2023 Medical consumables.

    22-12-2023 Medical consumables.

    22-12-2023 Medical consumables.

    22-12-2023 Plumbing and sanitary works.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru