Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Supply services of personnel including temporary staff (Франция - Тендер #49488284)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: carmf
Номер конкурса: 49488284
Дата публикации: 22-12-2023
Сумма контракта: 53 125 599 (Российский рубль) Цена оригинальная: 900 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023122020240129 12:00OtherContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderOther01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      carmf
      46 rue Saint Ferdiand
      Paris
      75017
      France
      Telephone: +33 140683200
      E-mail: contrats@carmf.fr
      Fax: +33 140683370
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://carmf.e-marchespublics.com
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://carmf.e-marchespublics.com

    4. Type of the contracting authority:
      Other type: caisse de retraite
    5. Main activity:
      Other activity: caisse de retraite
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        prestations de mise à disposition de personnel intérimaire

        Reference number: 23/17
      2. Main CPV code:
        79620000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        l"Accord cadre représente annuellement environ 52 contrats pour un nombre d"heures approximatif de 15 100 heures de travail

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 900 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        79620000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        46 rue Saint Ferdinand 75017 Paris

      4. Description of the procurement:

        l"Accord cadre représente annuellement environ 52 contrats pour un nombre d"heures approximatif de 15 100 heures de travail

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 900 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 12
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        le marché sera conclu pour une durée d"un an reconductible deux fois

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:

        la valeur estimée est indiquée sur la durée maximum du marché soit trois ans

  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        déclaration sur l"honneur pour justifier que le candidat n"entre dans aucun des cas mentionnés aux articles L2141-1 à L2141-5 et L2141-7 à L2141-11 CCP

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        déclaration concernant le chiffre d"affaires global du candidat et, le cas échéant, le chiffre d"affaires du domaine d"activité faisant l"objet du marché public, portant au maximum sur les trois derniers exercices disponibles en fonction de la date de création de l"entreprise ou du début d"activité de l"opérateur économique, dans la mesure où les informations sur ces chiffres d"affaires sont disponibles

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - Liste des principales livraisons effectuées ou des principaux services fournis au cours des trois dernières années

        - déclaration indiquant les effectifs moyens annuels du candidat et l"importance du personnel d"encadrement pendant les trois dernières années

        - indication des titres d"étude et professionnels des cadres de l"entreprise et notamment des responsables de prestation de services de même nature que celle du marché

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Reference to the relevant law, regulation or administrative provision:

        article L1251-1 et suivants du Code du Travail

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2024-01-29
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2024-01-29
      Local time: 13:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      la valeur estimée est indiquée sur la durée maximum du marché soit trois ans

    4. Procedures for review
      1. Review body
        tribunal de Grande Instance de Paris
        parvis du Tribunal de Paris
        Paris
        75017
        France
        Contact person: 75017
        Telephone: +33 144325151
        Internet address: https://www.tribunal-de-paris.justice.fr/75
      2. Body responsible for mediation procedures
        comité Consultatif de Réglement des Litiges
        5 rue Leblanc
        Paris
        75015
        France
        Contact person: 75015
        Telephone: +33 182524272
        E-mail: ccira@parisidf.gouv.fr
      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        greffe du Tribunal Judiciaire de Paris
        parvis du Tribunal de Paris
        Paris
        75017
        France
        Contact person: 75017
        Telephone: +33 144325151
        Internet address: https://www.tribunal-de-paris.justice.fr/75
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-12-20

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    22-12-2023 Motor vehicles.

    22-12-2023 Motor vehicles.

    22-12-2023 Food, beverages, tobacco and related products.

    22-12-2023 HVAC packages.

    22-12-2023 Repair and maintenance services of medical equipment.

    22-12-2023 Construction work.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru