Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Refuse and waste related services (Франция - Тендер #49412532)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: ville de Villeurbanne
Номер конкурса: 49412532
Дата публикации: 20-12-2023
Сумма контракта: 12 986 258 (Российский рубль) Цена оригинальная: 220 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023121520240123 12:00Regional or local authorityContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      ville de Villeurbanne
      direction de la Commande Publique, Place Lazare Goujon
      Villeurbanne
      69601
      France
      Telephone: +33 426106007
      E-mail: commande.publique@mairie-villeurbanne.fr
      Fax: +33 472658051
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      http://marches-publics.villeurbanne.fr
      Additional information can be obtained from ville De Villeurbanne : Direction de la commande publique
      place Lazare Goujon
      Villeurbanne Cedex
      69601
      France
      Contact person: 69601
      Telephone: +33 426106007
      E-mail: commande.publique@mairie-villeurbanne.fr
      Fax: +33 472658051
      Internet address(es):
      Main address: http://marches-publics.villeurbanne.fr
      Address of the buyer profile: http://marches-publics.villeurbanne.fr
      electronically via: http://marches-publics.villeurbanne.fr

    4. Type of the contracting authority:
      Regional or local authority
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        collecte Et Valorisation Des Biodechets De La Restauration Collective Municipale Et Des Marches Alimentaires De La Ville De Villeurbanne

        Reference number: 2023_7581
      2. Main CPV code:
        90500000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        la présente consultation concerne la collecte et le traitement des biodéchets générés, d"une part, par la restauration collective municipale et, d"autre part, par les marchés alimentaires (de plein air) de la Ville de Villeurbanne (obligation légale loi Agec)

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 220 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        all lotsThe contracting authority reserves the right to award contracts combining the following lots or groups of lots:

        0

    2. Description
      1. Title:

        lot no1 Collecte Et Valorisation Des Biodechets De La Restauration Collective Municipale De Villeurbanne

        Lot No: 1
      2. Additional CPV code(s):
        90500000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        place Lazare Goujon 69601 - villeurbanne Cedex

      4. Description of the procurement:

        le lot 01 concerne pour la restauration de la collectivité :-La fourniture et l"entretien du matériel de collecte ;-La collecte des biodéchets issus de la restauration de la collectivité (à ce jour, 2 cuisines centrales et 1 restaurant municipal, 29 groupes scolaires) ;-La valorisation et le traitement des biodéchets prioritairement par compostage;-l"accompagnement à la sensibilisation des usagers et personnels des établissements dans le changement de pratique lié à la mise en place du tri des biodéchets ;-La mise en place d"un reporting et la participation active à l"amélioration de la prestation

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Valeur technique / Weighting: 40
        Quality criterion - Name: Performances environnementales / Weighting: 20
        Price - Weighting: 40
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 120 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        lot no2 Collecte Et Valorisation Des Biodechets Des Marches Alimentaires De Villeurbanne

        Lot No: 2
      15. Additional CPV code(s):
        90500000
      16. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        place Lazare Goujon 69601 - villeurbanne Cedex

      17. Description of the procurement:

        le lot no2 dont les prestations recouvrent pour les marchés forains : -La mise à disposition de contenants adaptés aux biodéchets des marchés forains,-la collecte de ces biodéchets,-le vidage et le traitement des biodéchets collectés,-le nettoyage des contenants entre les utilisations

      18. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Valeur technique / Weighting: 40
        Quality criterion - Name: Performances environnementales / Weighting: 20
        Price - Weighting: 40
      19. Estimated value:
        Value excluding VAT: 100 000.00 EUR
      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: no
      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: no
      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        le candidat devra fournir des références se rapportant à des services analogues exécutées au cours des trois dernières années.Pour chacune des références citées, devront impérativement figurer les renseignements contenus dans le tableau contenu dans la déclaration du candidat propre à la ville de Villeurbanne :- montant ou tout élément permettant d"apprécier la valeur de la référence- descriptif de la prestation réalisée- date- destinataire (public ou privé)

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with several operators
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2024-01-23
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2024-01-23
      Local time: 14:00
      Place:

      villeurbanne

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: yes
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      les dépôts de plis doivent être impérativement remis par voie dématérialisée.Cette consultation bénéficie du Service Dume.Pour retrouver cet avis intégral, accéder au DCE, poser des questions à l"acheteur, déposer un pli, allez sur http://marches-publics.villeurbanne.fr -"Le candidat individuel, ou chaque membre du groupement, ne doit pas entrer dans l"un des cas d"exclusion de la procédure de passation prévus par le code de la commande publique."

    4. Procedures for review
      1. Review body
        tribunal administratif de Lyon
        184, rue Duguesclin
        Lyon
        69433
        France
        Contact person: 69433
        Telephone: +33 478141010
        E-mail: greffe.ta-lyon@juradm.fr
        Fax: +33 478141065
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        cf. Le greffe du Tribunal Administratif à l"adresse ci-dessus

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        cf. Le greffe du Tribunal Administratif à l"adresse ci-dessus


    5. Date of dispatch of this notice
      2023-12-15

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru