Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Human resources management consultancy services (Франция - Тендер #49412294)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: OCAPIAT
Номер конкурса: 49412294
Дата публикации: 20-12-2023
Сумма контракта: 236 113 775 (Российский рубль) Цена оригинальная: 4 000 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023121520240131 16:00OtherContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderOther01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      OCAPIAT
      153 rue de la Pompe
      Paris
      75016
      France
      E-mail: Achats@ocapiat.fr
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.achatpublic.com/sdm/ent2/gen/ficheCsl.action?PCSLID=CSL_2023_TQMZ-dGqGE
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.achatpublic.com/sdm/ent/gen/ent_detail.do?PCSLID=CSL_2023_TQMZ-dGqGE

    4. Type of the contracting authority:
      Other type: Opérateur de compétences
    5. Main activity:
      Other activity: Opérateur de compétences
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Création et rénovation d"outils de Gestion des Emplois et des Parcours Professionnels (GEPP)

        Reference number: OCAPIAT 2023-DABP004
      2. Main CPV code:
        79414000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Le présent accord-cadre a pour objet la réalisation et la rénovation d"outils et solutions digitales permettant la mise en place de la Gestion des Emplois et des Parcours professionnels (GEPP en sigle) pour les secteurs d"activité du champ d"action d"OCAPIAT : - L"Interbranche des entreprises, Exploitations agricoles et Acteurs du territoire - Le secteur alimentaire - Le secteur de la pêche, des cultures marines et de la coopération maritime

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 4 000 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        79000000, 79411100, 72262000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Le présent accord-cadre a pour objet la réalisation et la rénovation d"outils et solutions digitales permettant la mise en place de la Gestion des Emplois et des Parcours professionnels (GEPP en sigle) pour les secteurs d"activité du champ d"action d"OCAPIAT :- L"Interbranche des entreprises, Exploitations agricoles et Acteurs du territoire- Le secteur alimentaire- Le secteur de la pêche, des cultures marines et de la coopération maritime

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 4 000 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        Le présent accord-cadre est conclu pour une durée d"un (1) an à compter de sa date de notification au titulaire. Il sera reconductible tacitement trois (3) fois, sauf décision de dénonciation expresse prise par le représentant du pouvoir adjudicateur au moins un (1) mois avant la date anniversaire de la notification du marché. La durée de chacune des reconductions est d"un (1) an.

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        Le pouvoir adjudicateur pourra confier au(x) titulaire(s) de l"accord-cadre, en application des articles L. 2122-1 et R. 2122-7 du Code de la commande publique, un ou plusieurs nouveaux marchés ayant pour objet la réalisation de prestations similaires.

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with several operatorsEnvisaged maximum number of participants to the framework agreement: 3
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2024-01-31
      Local time: 16:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2024-01-31
      Local time: 16:00
      Place:

      Paris

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic ordering will be usedElectronic invoicing will be accepted
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal judiciaire de Paris
        Parvis du Tribunal
        Paris
        75017
        France
        Contact person: 75017
        Telephone: +33 144325151
        Internet address: https://www.tribunal-de-paris.justice.fr/75
      2. Body responsible for mediation procedures
        Comité consultatif national de règlement amiable des différends ou litiges relatifs aux marchés publics - Ministère de l"économie et des finances - DAJ/sous-direction de la commande publique
        6 rue Louise Weiss, télédoc 353, F
        Paris Cedex 13
        75703
        France
        Contact person: 75703
        Telephone: +33 144871717
      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        Tribunal judiciaire de Paris
        Parvis du Tribunal
        Paris
        75017
        France
        Contact person: 75017
        Telephone: +33 14432515
        Internet address: https://www.tribunal-de-paris.justice.fr/75
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-12-15

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru