Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Financial and insurance services (Франция - Тендер #46432872)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: smtdrso
Номер конкурса: 46432872
Дата публикации: 26-09-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023092120231103 16:00OtherContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderOther01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      smtdrso
      17 chemin joli fond - bASSE-TERRE - bP 560
      Saint-Pierre
      97410
      France
      Telephone: +33 262712818
      E-mail: djcp@ileva.re
      Fax: +33 262712822
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      http://smtd-rso.e-marchespublics.com
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: http://smtd-rso.e-marchespublics.com

    4. Type of the contracting authority:
      Other type: SYNDICAT MIXTE
    5. Main activity:
      Other activity: Environnement, Traitement des déchets ménagers
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        aoo. Constitution de garanties financieres pour les installations classees pour la protection de L"Environnement D" ILEVA

        Reference number: F23GARFIN-09
      2. Main CPV code:
        66000000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        66000000-0 Services financiers et d"assurance - 66517000-7 Services d"assurance crédit et cautionnement - mission de prestations de services (services financiers) pour la fourniture d"un cautionnement solidaire. La mise en place de garanties financières est un engagement écrit d"un établissement de crédit ou d"une société d"assurance capable de mobiliser, si nécessaire, les fonds permettant de faire face à la défaillance de l"exploitant dans certains cas de figure problématiques

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        66000000, 66517000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        adresse du siège social d"ileva (Cf. Article 1.2 du Rc)

      4. Description of the procurement:

        mission de prestations de services (services financiers) pour la fourniture d"un cautionnement solidaire. La mise en place de garanties financières est un engagement écrit d"un établissement de crédit ou d"une société d"assurance capable de mobiliser, si nécessaire, les fonds permettant de faire face à la défaillance de l"exploitant dans certains cas de figure problématiques. Pour le détail, Cf. Les documents de la consultation

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:

        Start: 2024-01-01
        End: 2028-12-31
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        pour le détail, Cf. Les documents de la consultation

      2. Economic and financial standing:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      3. Technical and professional ability:
        Selection criteria as stated in the procurement documents
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
        Reference to the relevant law, regulation or administrative provision:

        etablissement de crédit ou société d"assurance capable de mobiliser, si nécessaire, les fonds permettant de faire face à la défaillance de l"exploitant dans certains cas de figures problématiques, ceci afin d"éviter que des travaux importants ne restent à la charge du Pouvoir Adjudicateur (Cf. Article 2.6 du Rc)

      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-11-03
      Local time: 16:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-11-06
      Local time: 08:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be acceptedElectronic payment will be used
    3. Additional information

      1. Procédure tout dématérialisée. 2. Les heures mentionnées s"entendent en heure La Réunion. 3. Critères de jugement des offres : Valeur ECONOMIQUE (70) et TECHNIQUE (30). 4. Marché exécutoire à 00 heure au lendemain de la date de sa notification. Les actes de cautionnement solidaire prennent effet au 1er janvier 2024 (ou à la date expresse mentionnée sur le courrier portant notification) et expirent au 31 décembre 2028

    4. Procedures for review
      1. Review body
        tribunal administratif de Saint-Denis de La Réunion
        27 Rue Félix Guyon - bP 2024
        Saint-Pierre
        97410
        France
        Contact person: 97410
        Telephone: +33 262924360
        E-mail: greffe.ta-reunion@juradm.fr
        Fax: +33 262924362
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        tribunal administratif de Saint-Denis de La Réunion
        27 Rue Félix Guyon - bP 2024
        Saint-Denis
        97488
        France
        Contact person: 97488
        Telephone: +33 262924360
        E-mail: greffe.ta-reunion@juradm.fr
        Fax: +33 262924362
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-09-21

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    26-09-2023 Lift installation work.

    26-09-2023 Construction work.

    26-09-2023 Technical assistance services.

    26-09-2023 Furniture.

    26-09-2023 Railway construction works.

    26-09-2023 Occupational clothing.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru