Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Architectural, construction, engineering and inspection services (Франция - Тендер #46432553)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: grand paris amenagement
Номер конкурса: 46432553
Дата публикации: 26-09-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023092120231030 12:00Body governed by public lawContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderOther01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      grand paris amenagement
      11 rue de Cambrai
      Paris
      75019
      France
      Telephone: +33 140046600
      E-mail: Serviceachats@grandparisamenagement.fr
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.marches-publics.gouv.fr/
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.marches-publics.gouv.fr/?page=Entreprise.EntrepriseAdvancedSearch&AllCons&id=2381229&orgAcronyme=d4t

    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      Other activity: Aménagement et foncier
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        accord-Cadre de diagnostics structures de bâtis avant travaux de réhabilitation ou de démolition - zAC du Village à Villiers-Le-Bel (95)

        Reference number: VIVI_BET_STRUCTURE
      2. Main CPV code:
        71000000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        le présent marché sera composé de deux types de missions : 1. Mission a = Diagnostics structure de bâtiments avant réhabilitation 2. Mission b = Diagnostics des structures mitoyennes avant démolition

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        71000000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        villiers-Le-Bel

      4. Description of the procurement:

        le contrat porte sur les prestations suivantes : Accord-Cadre de diagnostics structures de bâtis avant travaux de réhabilitation ou de démolition ZAC du Village à Villiers-Le-Bel (95)le présent marché sera composé de deux types de missions :1. Mission a = Diagnostics structure de bâtiments avant réhabilitation2. Mission b = Diagnostics des structures mitoyennes avant démolition

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Valeur technique / Weighting: 50
        Price - Weighting: 50
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        le contrat est reconductible 1 fois de manière tacite pour les mêmes montants et d"une durée de 24 mois. L"Acheteur prend la décision de ne pas reconduire le contrat 1 mois avant la date de fin de la période d"exécution en cours. Le titulaire ne peut pas refuser la décision de reconduction du contrat

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: yesDescription of options:

        l"Acheteur peut passer avec le titulaire des marchés sans mise en concurrence pour des prestations similaires, dans un délai de 3 ans à compter de la notification du présent contrat, conformément aux dispositions de l"article R2122-7 du Code de la commande publique

      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operator
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-10-30
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-10-30
      Local time: 12:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      la présente consultation est menée selon la procédure d"appel d"offres ouvert (Article R2124-2 1° - code de la commande publique).visite facultative des lieux d"exécution :Les candidats peuvent effectuer une visite des lieux d"exécution du marché. La visite n"est pas obligatoire, toutefois elle est vivement recommandée. Les modalités de la visite sont précisées dans le règlement de la consultation (Rc)

    4. Procedures for review
      1. Review body
        tribunal administratif de Paris
        7 rue de Jouy
        Paris
        75181
        France
        Contact person: 75181
        Telephone: +33 144594400
        E-mail: Greffe.ta-paris@juradm.fr
        Internet address: http://paris.tribunal-administratif.fr/
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        tribunal administratif de Paris
        7 rue de Jouy
        Paris
        75181
        France
        Contact person: 75181
        Telephone: +33 144594400
        E-mail: Greffe.ta-paris@juradm.fr
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-09-21

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    26-09-2023 Cleaning compounds.

    26-09-2023 Company health services.

    26-09-2023 System and support services.

    26-09-2023 Medical consumables.

    26-09-2023 Miscellaneous medical devices and products.

    26-09-2023 Water meters.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru