Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Restaurant and food-serving services (Франция - Тендер #46040625)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: ugecam alsace
Номер конкурса: 46040625
Дата публикации: 12-09-2023
Сумма контракта: 170 001 918 (Российский рубль) Цена оригинальная: 2 880 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023090720231009 17:00OtherContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderHealth01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      ugecam alsace
      10 avenue achille baumann
      Illkirch
      67400
      France
      Telephone: +33 90406227
      E-mail: Yvan.fauth@ugecam.assurance-maladie.fr
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.marches-publics.gouv.fr/?page=Entreprise.EntrepriseAdvancedSearch&AllCons&id=2377164&orgAcronyme=s7h
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.marches-publics.gouv.fr/?page=Entreprise.EntrepriseAdvancedSearch&AllCons&id=2377217&orgAcronyme=s7h

    4. Type of the contracting authority:
      Other type: Organisme de Sécurité Sociale
    5. Main activity:
      Health
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        service de restauration collective de l?établissement de santé du CERRAN de Morsbronn-Les-Bains, à destination des patients, du personnel et de personnes extérieures

        Reference number: 015-2023
      2. Main CPV code:
        55300000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        service de restauration collective de l?établissement de santé du CERRAN de Morsbronn-Les-Bains, à destination des patients, du personnel et de personnes extérieures

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 2 880 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        55300000
      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        morsbronn-Les-Bains

      4. Description of the procurement:

        service de restauration collective de l?établissement de santé du CERRAN de Morsbronn-Les-Bains, à destination des patients, du personnel et de personnes extérieures

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Qualité des denrées, en particulier la nature des produits utilisés et leur origine / Weighting: 15
        Quality criterion - Name: Qualité du plan alimentaire et des menus / Weighting: 15
        Quality criterion - Name: Projet d"organisation humain et technique mis en oeuvre pour la prestation / Weighting: 15
        Quality criterion - Name: Organisation mise en place pour le suivi du marché / Weighting: 5
        Quality criterion - Name: Engagement en matière de développement durable / Weighting: 10
        Cost criterion - Weighting: 38
        Cost criterion - Weighting: 2
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 2 880 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 12
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        a l"issue de cette période initiale, le principe général est que le marché pourra être reconduit tacitement par l"ugecam Alsace par période de 12 mois sur les trois années suivantes. Il pourra être résilié à chaque date anniversaire, avec un prévis de 6 mois

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operator
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-10-09
      Local time: 17:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-10-10
      Local time: 08:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
      Electronic invoicing will be accepted
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        tribunal judiciaire
        rue du Général Fabvier
        Nancy Cedex
        54035
        France
        Contact person: 54035
        Telephone: +33 383908500
        E-mail: tj-nancy@justice.fr
        Fax: +33 383274984
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        tribunal judiciaire
        rue du Général Fabvier
        Nancy Cedex
        54035
        France
        Contact person: 54035
        Telephone: +33 383908500
        E-mail: tj-nancy@justice.fr
        Fax: +33 383274984
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-09-07

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    12-09-2023 Laboratory services.

    12-09-2023 Bus station services.

    12-09-2023 Fish food.

    12-09-2023 Sugar.

    12-09-2023 Refuse collection services.

    12-09-2023 Disposable gloves.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru