Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Foul-water piping construction work (Франция - Тендер #46040470)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: communauté de communes Val Vanoise
Номер конкурса: 46040470
Дата публикации: 12-09-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023090720231016 12:00Body governed by public lawContract noticeWorksOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderGeneral public services01A0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      communauté de communes Val Vanoise
      47 rue Sainte Barbe
      Bozel
      73350
      France
      Telephone: +33 479550147
      E-mail: guillaume.balais@valvanoise.fr
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.valvanoise.fr/547-commande-publique.htm
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.valvanoise.fr/547-commande-publique.htm

    4. Type of the contracting authority:
      Body governed by public law
    5. Main activity:
      General public services
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        travaux courants sur les réseaux d"eau potable et d"assainissement de Val Vanoise

        Reference number: 2023_10
      2. Main CPV code:
        45232411
      3. Type of contract:
        Works
      4. Short description:

        conformément à l"arrêt du Conseil d"état en date du 9 juin 2020 no436922, la signature de l"accord-cadre ne pourra intervenir qu"à partir du 1er janvier 2024, date à laquelle la Communauté de communes Val Vanoise sera juridiquement compétente en matière d"eau et d"assainissement en vertu de l"arrêté préfectoral no2023/62/spa du 2 février 2023.Accord-cadre à bons de commande sans minimum et avec maximum de deux millions d"euros hors taxes sur toute la durée de l"accord-cadre, reconductions comprises. Accord-Cadre mono-attributaire

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):
        39350000, 45232150
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        conformément à l"arrêt du Conseil d"état en date du 9 juin 2020 no436922, la signature de l"accord-cadre ne pourra intervenir qu"à partir du 1er janvier 2024, date à laquelle la Communauté de communes Val Vanoise sera juridiquement compétente en matière d"eau et d"assainissement en vertu de l"arrêté préfectoral no2023/62/spa du 2 février 2023.Accord-cadre à bons de commande sans minimum et avec maximum de deux millions d"euros hors taxes sur toute la durée de l"accord-cadre, reconductions comprises. Accord-Cadre mono-attributaire

      5. Award criteria:
        Quality criterion - Name: Valeur technique de l"offre / Weighting: 40
        Price - Weighting: 60
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        l"Accord-Cadre est conclu pour une période initiale de 1 an à compter de la réception du premier bon de commande.L"accord-cadre est reconduit tacitement jusqu"à son terme. Le nombre de périodes de reconduction est fixé à 3. La durée de chaque période de reconduction est de 1 an. La durée maximale du contrat, toutes périodes confondues, est de 4 ans

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
      2. Economic and financial standing:
      3. Technical and professional ability:
      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-10-16
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-10-16
      Local time: 13:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: yes
      Estimated timing for further notices to be published:

      renouvellement de la consultation trimestre 3 ou 4 2027

    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      les dépôts de plis doivent être impérativement remis par voie dématérialisée.Cette consultation bénéficie du Service Dume.Pour retrouver cet avis intégral, accéder au DCE, poser des questions à l"acheteur, déposer un pli, allez sur https://www.valvanoise.fr/547-commande-publique.htm -

    4. Procedures for review
      1. Review body
        tribunal administratif de Grenoble
        2 Place de Verdun
        Grenoble
        38022
        France
        Contact person: 38022
        Telephone: +33 476429000
        E-mail: greffe.ta-grenoble@juradm.fr
        Fax: +33 476422269
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
        Precise information on deadline(s) for review procedures:

        cf. Adresse ci-dessus

      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

        cf. Adresse ci-dessus


    5. Date of dispatch of this notice
      2023-09-07

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    12-09-2023 Maintenance services of telecommunications equipment.

    12-09-2023 Insurance services.

    12-09-2023 Metalworking.

    12-09-2023 Monitoring and control services.

    12-09-2023 Engineering services.

    12-09-2023 Cleaning and sanitation services.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru