Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Advertising and marketing services (Франция - Тендер #43820638)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: ANIVIN DE FRANCE
Номер конкурса: 43820638
Дата публикации: 17-07-2023
Сумма контракта: 7 083 413 (Российский рубль) Цена оригинальная: 120 000 (Евро)
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023071220230918 17:00OtherContract noticeServicesOpen procedureEuropean UnionSubmission for all lotsThe most economic tenderOther01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      ANIVIN DE FRANCE
      53 rue La Fayette
      PARIS
      75009 PARIS
      France
      E-mail: anivin@anivin.org
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.vindefrance.com/pro/news/appels-doffres-vin-de-france
      Additional information can be obtained from the abovementioned addressto the abovementioned address
    4. Type of the contracting authority:
      Other type: Association Nationale Interprofessionnelle Vin de France
    5. Main activity:
      Other activity: Agro-Alimentaire
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Elaboration et déploiement d"une stratégie évènementielle dans un lieu dédié à Vin De France

      2. Main CPV code:
        79340000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Mise en place d’un lieu brandé et expérientiel pendant deux semaines avec mise en avant de Vin De France et VDF Cocktails du 22 juillet au 4 août 2024:

        - Définition et mise en place de la stratégie évènementielle

        - Définition et mise en place de la stratégie de communication de l"évènement

      5. Estimated total value:
        Value excluding VAT: 120 000.00 EUR
      6. Information about lots:
        This contract is divided into lots: no
    2. Description
      1. Title:
      2. Additional CPV code(s):

      3. Place of performance:
        Main site or place of performance:

        Paris

      4. Description of the procurement:

        - Mise en place d’un lieu brandé et expérientiel pendant deux semaines avec mise en avant de Vin De France et VDF Cocktails (animations cocktails, jeux, concours d’artistes/illustrateurs, exposition, pédagogie…)

        - Communication massive sur les réseaux sociaux

        - Plan media autour de l"évènement

        - Création de traffic vers le lieu à travers des actions de communication géo-ciblées

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:
        Value excluding VAT: 120 000.00 EUR
      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in days: 12
        This contract is subject to renewal: yes
        Description of renewals:

        -

      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Une déclaration sur l"honneur, dûment datée et signée, attestant que le candidat :

        - n’entre dans aucun des cas mentionnés à l’article 8 de l’ordonnance n° 2005-649 du 6 juin 2005 relative aux marchés passés par certaines personnes publiques ou privées non soumises au code des marchés publics ;

        - est inscrit à un registre professionnel dans son pays d"origine sous un numéro qu"il indiquera.

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        - note de présentation du candidat, notamment la description des structures de l"entreprise, son CA et sa marge brute et l"évolution de ses effectifs sur les 3 derniers exercices,

        - obligation de facturer en euro.

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        - liste des principales références acquises au cours des 5 dernière années pour les opérateurs comparables,

        - négociateur expérimenté intégré à la structure de l"agence (CV fourni) dans le marché concerné,

        - capacité de réflexion stratégique,

        - expérience des campagnes de promotion de boissons alcoolisées , dimension biculturelle et linguistique,

        - recommandation et suivi en français

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
        Obligation to indicate the names and professional qualifications of the staff assigned to performing the contract
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
      Framework agreement with a single operator
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: no
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-09-18
      Local time: 17:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      Tender must be valid until: 2024-01-01
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-09-19
      Local time: 10:00
      Place:

      Anivin de France Paris

  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: no
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information
    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal de Paris
        Paris
        France
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained

    5. Date of dispatch of this notice
      2023-07-12

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт

    Еще тендеры и закупки за эти даты

    17-07-2023 Construction work.

    17-07-2023 Information technology services.

    17-07-2023 Hydrogen.

    17-07-2023 Blood substitutes and perfusion solutions.

    17-07-2023 Speed up the Development of and Access to Innovative Medical Countermeasures.

    17-07-2023 Fish.

    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru