Расширенный поиск
Поиск по тендерам РФ Иностранные закупки Поставщики Реализация собственности Заказчики Еще
Главная Иностранные тендеры и госзакупки Тендеры Франции


Accident and health insurance services (Франция - Тендер #43820334)


Поделиться

Для перевода текста тендера на нужный язык воспользуйтесь приложением:


Страна: Франция (другие тендеры и закупки Франция)
Организатор тендера: assemblia
Номер конкурса: 43820334
Дата публикации: 17-07-2023
Источник тендера:


Продвигайте Вашу продукцию на мировые рынки
Доступ к полной информации по данной закупке закрыт.
Зарегистрируйтесь для получения бесплатных рассылок по новым тендерам и просмотра дополнительной информации.

.
Регистрация
2023071220230908 12:00OtherContract noticeServicesOpen procedureEuropean Union, with participation by GPA countriesSubmission for all lotsThe most economic tenderHousing and community amenities01C0201
  1. Section I
    1. Name and addresses
      assemblia
      14 rue Buffon, Service Juridique
      CLERMONT-FERRAND
      63019
      France
      Telephone: +33 473982892
      E-mail: marches@assemblia.fr
      Fax: +33 473986642
    2. Joint procurement
    3. Communication
      The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at
      https://www.assemblia.fr/appels-doffre-en-cours/
      Additional information can be obtained from the abovementioned addresselectronically via: https://www.assemblia.fr/appels-doffre-en-cours/

    4. Type of the contracting authority:
      Other type: Autre
    5. Main activity:
      Housing and community amenities
  2. Section II
    1. Scope of the procurement:
      1. Title:

        Marché d"assurances sociales pour les besoins du personnel du groupement de commande composé d"Assemblia et Domia

        Reference number: 23serv19
      2. Main CPV code:
        66512000
      3. Type of contract:
        Services
      4. Short description:

        Assemblia est désignée coordonnateur du groupement de commande.

        chaque lot fera l"objet d"une attribution séparée.

        l"exécution des prestation débutera, pour chacun des lots, à compter du 1er janvier 2024

      5. Estimated total value:

      6. Information about lots:
        all lots
    2. Description
      1. Title:

        Lot 1 - Complémentaire santé

        Lot No: 01
      2. Additional CPV code(s):
        66512000
      3. Place of performance:
      4. Description of the procurement:

        Lot 1 : Complémentaire Santé pour l"ensemble du personnel d"Assemblia et Domia

      5. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      6. Estimated value:

      7. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: no
      8. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      9. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      10. Information about options:
        Options: no
      11. Information about electronic catalogues:

      12. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      13. Additional information:
      14. Title:

        Lot 2 - Prévoyance

        Lot No: 02
      15. Additional CPV code(s):
        66512000
      16. Place of performance:
      17. Description of the procurement:

        Lot 2 : Assurance prévoyance pour le personnel d"Assemblia

      18. Award criteria:
        Price is not the only award criterion and all criteria are stated only in the procurement documents
      19. Estimated value:

      20. Duration of the contract, framework agreement or dynamic purchasing system:
        Duration in months: 48
        This contract is subject to renewal: no
      21. Information about the limits on the number of candidates to be invited:
      22. Information about variants:
        Variants will be accepted: no
      23. Information about options:
        Options: no
      24. Information about electronic catalogues:

      25. Information about European Union funds:
        The procurement is related to a project and/or programme financed by European Union funds: no
      26. Additional information:
  3. Section III
    1. Conditions for participation:
      1. Suitability to pursue the professional activity, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
        List and brief description of conditions:

        Déclaration sur l"honneur pour justifier que le candidat n"entre dans aucun des cas d"interdiction de soumissionner définis aux articles 45 et 48 de l"ordonnance n°2015-899 du 23 juillet 2015.

      2. Economic and financial standing:
        List and brief description of selection criteria:

        Les élements à remettre sont précisés dans le réglement de consultation

      3. Technical and professional ability:
        List and brief description of selection criteria:

        Les élements à remettre sont précisés dans le réglement de consultation

      4. Information about reserved contracts:
    2. Conditions related to the contract:
      1. Information about a particular profession:
      2. Information about staff responsible for the performance of the contract:
  4. Section IV
  5. Description:
    1. Type of procedure:
      Open procedure
    2. Information about a framework agreement or a dynamic purchasing system:
    3. Information about reduction of the number of solutions or tenders during negotiation or dialogue:
    4. Information about negotiation:
    5. Information about electronic auction:
    6. Information about the Government Procurement Agreement (GPA):
      The procurement is covered by the Government Procurement Agreement: yes
  6. Administrative information:
    1. Previous publication concerning this procedure:
    2. Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
      Date: 2023-09-08
      Local time: 12:00
    3. Estimated date of dispatch of invitations to tender or to participate to selected candidates:
    4. Languages in which tenders or requests to participate may be submitted:
      FR
    5. Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
      (from the date stated for receipt of tender)
    6. Conditions for opening of tenders:
      Date: 2023-09-11
      Local time: 09:00
  • Section VI
    1. Information about recurrence
      This is a recurrent procurement: yes
    2. Information about electronic workflows
    3. Additional information

      Les dépôts de plis doivent être impérativement remis par voie dématérialisée.

      Pour retrouver cet avis intégral, accéder au DCE, poser des questions à l"acheteur, déposer un pli, allez sur URL : https://www.assemblia.fr/appels-doffre-en-cours/

    4. Procedures for review
      1. Review body
        Tribunal judiciaire de Clermont-Ferrand
        16, place de l"étoile
        Clermont-Ferrand
        63033
        France
        Contact person: 63033
        Telephone: +33 473317700
        E-mail: tgi-clermont-ferrand@justice.fr
      2. Body responsible for mediation procedures

      3. Review procedure
      4. Service from which information about the review procedure may be obtained
        Cf adresse du greffe du Tribunal judiciaire ci-dessus
        16, place de l"étoile
        Clermont-Ferrand
        63033
        France
        Contact person: 63033
    5. Date of dispatch of this notice
      2023-07-12

  • Источник закупки

    Перейти

    Импорт - Экспорт по стране Франция

    Кроме мониторинга зарубежных тендеров для ведения успешного бизнеса изучите информацию о стране: какая продукция экспортируется и импортируется и на какие суммы. Определите коды ТН ВЭД интересующей вас продукции.

    Экспорт Импорт
    



    Copyright © 2008-2025, TenderGURU
    Все права защищены. Полное или частичное копирование запрещено.
    При согласованном использовании материалов сайта TenderGURU.ru необходима гиперссылка на ресурс.
    Электронная почта: info@tenderguru.ru
    Многоканальный телефон 8-800-555-89-39
    с любого телефона из любого региона для Вас звонок бесплатный!

    Портал отображает информацию о закупках, публикуемых в сети интернет
    и находящихся в открытом доступе, и предназначен для юрлиц и индивидуальных предпринимателей,
    являющихся участниками размещения государственного и коммерческого заказа.
    Сайт использует Cookie, которые нужны для авторизации пользователя.
    На сайте стоят счетчики Яндекс.Метрика, Google Analytics и LiveInternet,
    которые нужны для статистики посещения ресурса.

    Политика обработки персональных данных tenderguru.ru